GRAND RAID GODEFROY 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

naar het schijnt ... :-)

maar geven nog eerst twee dagen droog en hoe zou het er dan bij liggen ? ik zal zondag voor het eerst meedoen :P
als het een baggeren is dan zal ik toch mene ouwe moete boven halen , ook al is het met vaste vork dan .
Zijn er 12 bv op de 160km ? en wat ligt er allemaal te grabbelen ? :bounce:
vliegende hollander
Mountainbiker

Post by vliegende hollander »

dat weet ik nog van 2 jaar geleden!! ik heb nadien nog 3 dagen mijn ogen moeten uitspoelen :-?
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

ik pas :roll:
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

zeg niet beginnen hé

ze geven droog de ganse week op enkel buien na !!!!

in houffalize was het erger,daar heeft het dagelijks geregent hé

dus zie maar dat ik u zie ;-)

ciaooooo
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik twijfel tussen deze en kans op regen op zondag, of zaterdag toch de verre rit naar Daun doen om de Vulkanbike in een mooi weertje te rijden...
marti
Mountainbiker

Post by marti »

Weer of geen weer ik ga 8) ,had houffalize al niet gedaan omdat het ging regenen en der is daar dan bijna geen druppel uit de lucht gevallen #-o
toms
Mountainbiker

Post by toms »

El Baelos wrote:Iemand een idee van de moddergevoeligheid van het parcours?

In 2001 of 2002 de 160km gereden in helse omstandigheden, de hele dag regen. De eerste afdaling van de dag toen al vloekend gereden op de kleine versnelling om toch maar vooruit te komen!! Toen gezworen om nooit meer terug te gaan. :-?
Nu, zovele jaren later, nog eens mijn zinnen er op gezet dus ik hoop voor veel zon de komende 3 dagen. 8)
Toen trouwens ook op een ravito toegekomen waar letterlijk niets meer was, zelfs geen water! Gewoon lege tafels. Hun advies was:"wacht hier, binnen een halfuurtje is er weer eten en drinken, ze zijn het gaan halen." Dat was echt niet wat ik wou horen na 8 uur fietsen, dan maar door gereden met een lege maag en lege bidons!!! [-X
En dat voor zoveel geld! Lees hier en daar dat er nog niet veel veranderd zou zijn.
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

geven nu 3 dagen droog en zondag wsl ook in bouillon, dus slijk zal nog wel meevalle zeker .

Geen water ??? denk ni dat ze da nu kunnen riskeren met het kampioenschap #-o
Jay Kay
Mountainbiker

Post by Jay Kay »

Omdat ik van enkele kennissen gehoord heb dat de organisatie nogal bagger is (dwz 'slecht' :-) ) heb ik beslist zondag me niet in te schrijven etc. echter, ik ga zaterdagvoormiddag op m'n eentje aan een kleinere afstand wagen.
Ik veronderstel dat de parcours dan al wel uitgepijld zullen zijn?

En in de namiddag de downhillrace gaan kijken. yihaa.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

El Baelos wrote:Ik twijfel tussen deze en kans op regen op zondag, of zaterdag toch de verre rit naar Daun doen om de Vulkanbike in een mooi weertje te rijden...
daar moet je toch niet over twijfelen :roll:

Vulkan verdorie!!! :drunk:
Post Reply