Zo 13/06/2010 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

Samen met skin, davy en dirk de 60 gereden. Toffe tt en goe geamusseerd. (Dos cervezas !!! ) Tot volgend jaar :wink:
Bosbeer
Mountainbiker

Post by Bosbeer »

MTB Kelberg dankt de bijna 1000 deelnemers =D> =D> =D> =D>

Volgende afspraak op onze winter TT op 18 december :wink:

Gevonden voorwerpen:hartslagmeter en een zonnebril.
davy1976
Mountainbiker

Post by davy1976 »

Ben hier vandaag ook komen rijden met grippeke,skin en dirk.Prima geamuzeerd.Hier word toch serieus met gemiddeldes gesmeten zenne.Vond toch dat we niet traag waren met onze 23 gem.Mss beter grippeke wat langer kop laten doen dan was er meer uit te halen;).
Prima bepijling en bevoorrading,tot in de winter mannen............
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

#-o
de dees moet dus nog veel oefenen ..... :-?
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

was heel goe =D> maar die snelheid van sommige die hadden vorige week de hagelandse chrono gewonnen zonder moeite =D> maar die rijden ook op ne fiets van cancelara :wink:
fred racket
Mountainbiker

Post by fred racket »

Heb al betere edities van deze tocht gereden, maar het was toch een leuke rit, zo dicht bij huis.
Weinig technisch, veel verhard en hier en daar een mooi paadje links laten liggen.. Het voordeel was dat er nog eens goed doorgevlamd kon worden :bounce:
Eén opmerking: een seingever aan de oversteek van de Nieuwe Dijkstraat zou echt geen luxe zijn.

Blijkbaar ook te laat vertrokken want bij aankomst was de donkere Leffe op
#-o
grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

ikke met de fiets wrote:#-o
de dees moet dus nog veel oefenen ..... :-?
Hey geen zin om met mij mee te doen aan de Ladies 3 hours Antwerp? Dit is een 3 uren wedstrijd rond het fort van Kessel op 7 augustus. Zie meer info op ladies corner. Greetz :bounce:
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Vandaag hier ook gekomen voor de 60km en het waren de eerste kilometers met mijne nieuwe bike!!! :-D
Vond het weer een leuke tocht daar in Diest en de bepijling en bevoorradingen waren dik in orde... =D>
Die gemiddeldes hier zijn idd wel sommige serieuze bij ja,wij hadden 24,6 avs en ik moet bekennen dat ik blij was dat ik de auto zag,èn dat ik om 17u30 al op de zetel lag in te dommelen :oops: :drunk: :lol:
Tot de volgende :wink:
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Hier zijn precies veel Cancellara moteurekes gebruikt met zo'n gemiddeldes.

Rond 10:00 gestart voor de 60 km
parcours : toffe stukken, nogal wat asfalt
bepijling : prima
bevoorrading : prima, op de tweede Aquarius

Samen met sik de toer gedaan. Voor de verandering ging met SC Heckler met lichte wielset mee. Wat trager dan de marathon fully, maar meer fun.
Niet zoveel volk gezien onderweg.
Aan een afdaling die beneden direct haaks op een fietspad uitkwam (hier mocht wel een gevaarsbordje staan) een troepje wielertoeristen de stuipen op het lijf gejaagd. Kom ik volle vaart naar beneden gedonderd en zie uit een ooghoek dat ik op een fietspad uitkom mét fietsers. Alles dichtgooien en ik sta stil VLAK voor de lijn van het pad. De wielertoersiten 'kunde ni stoppen'. Ikke 'ik sta toch stil voor de lijn, wat is het probleem' :lol: . Die gasten zullen er wel ene extra hebben gedronken peins'k, ze zagen nogal wittekes.
Aan de tweede bevoorrading nog een biker tegengekomen die met een model rijdt dat ook op mijn verlanglijstje staat (Helius CC). Een klappeke mee gedaan, en mijn bikemaat kreeg al de kriebels dat we zo stonden te leuteren, hij wou voort.
Ik heb hem dan maar wat geambeteerd door op een paar hellingen recht op de trappers te gaan, slecht voor zijne moral :-D .

Den aprés was precies wel vroeg dicht. Zijn we niet gewoon. Als je om 11:00 vertrok voor de 60 km en het kalm aan deed, was de keet al dicht.
matizze
Mountainbiker

mtb

Post by matizze »

ben vandaag ook gaan rijde na 15km hebbe ze mij kunne weg doen na spoed gevalen op de elleboog genaait :(
Post Reply