Za 05/06/2010 Lovendegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PhilSpec
Mountainbiker

Post by PhilSpec »

ik heb vandaag, zondag, een fietscomputer gevonden op het parcours
de kmstand stond op 35 km
wie is er eentje verloren op deze vtt ?
geef me het merk en type : wie weet heb ik het wel gevonden.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

zaterdag op het onverwachts toch nog een tt kunnen meepikken!!om 12.35u aangezet en de 75 km gereden (al had ik er maar 72.5!!)ongelooflijk maar waar...op de ganse tt geen enkele biker tegengekomen,uitgenomen aan de tweede bevoorading,waar een 3 tal bikers stonden te genieten van een koele aquarius.terug alleen vertrokken en terug niemand nie tegengekomen #-o kvoelde me echt "remy...alleen op de wereld" :wink: nog nooit meegemaakt..waarschijnlijk een heel magere opkomst voor de mountainbike tocht :roll: ik heb me heel goed geamuseerd,veel gedronken,en dat was zeker nodig op het warmst van de dag,nergens misreden en genoten van landschap en natuur!!na een deugddoende hoegaarden tevreden huiswaarts getrokken...bedankt aan wtc marcassou en met hetzelfde weertje...volgend jaar graag terug!!
dingo 8)
STUKA
Mountainbiker

Post by STUKA »

goldfinger wrote:
STUKA wrote:Het parcours zelf vond ik, ondanks het vlakke landschap, zeer goed.
De bepijlijng was echter slecht. Samen met een Herder was ik vertrokken voor de 75, maar 3 of 4-maal was de bepijling weg of verkeerd aangebracht.Resultaat is dat we na 40 km ineens terug aan de start stonden. Balen ....!!!! :evil:
Met het oog op de Regiotoer had ik nog getwijfeld of ik geen 150 km met de koersfiets zou doen. Dat weet ik dan weer voor volgend jaar.
Wss slechte bril, of te snel gereden!
Wij vonden de bepijling zéér goed en waren verwonderd dat de Herders niet volgden in ons spoor! :-)
www.dzm.be
Ik ben wel als één van de eersten vertrokken. Mijn indruk is dat ik het pad heb moeten effenen voor wie later kwam. Ik heb onderweg trouwens naar de organisatie gebeld 'waarna iemand nog wat pijlkes is komen bijhangen.'
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

STUKA wrote:
goldfinger wrote:
STUKA wrote:Het parcours zelf vond ik, ondanks het vlakke landschap, zeer goed.
De bepijlijng was echter slecht. Samen met een Herder was ik vertrokken voor de 75, maar 3 of 4-maal was de bepijling weg of verkeerd aangebracht.Resultaat is dat we na 40 km ineens terug aan de start stonden. Balen ....!!!! :evil:
Met het oog op de Regiotoer had ik nog getwijfeld of ik geen 150 km met de koersfiets zou doen. Dat weet ik dan weer voor volgend jaar.
Wss slechte bril, of te snel gereden!
Wij vonden de bepijling zéér goed en waren verwonderd dat de Herders niet volgden in ons spoor! :-)
www.dzm.be
Ik ben wel als één van de eersten vertrokken. Mijn indruk is dat ik het pad heb moeten effenen voor wie later kwam. Ik heb onderweg trouwens naar de organisatie gebeld 'waarna iemand nog wat pijlkes is komen bijhangen.'
Proficiat voor uw inspanning :wink: !
Onderweg zijn wij ook een pijltje tegengekomen dat op de grond lag! Da komt daar ni zomaar hé!
Er lopen overal klojo's!
Gelukkkig iets verder een onaangeroerd pijltje!
Met de wandelaars géén problemen gehad ze waren zéér vriendelijk!
We bedankten hen dan ook uitvoerig!
Conclusie: met een beetje goede wil kunnen 2 vrijetijdsbestedingen mekaar het licht in de ogen gunnen!

Goldfinger (www.dzm.be)
Post Reply