Bron: Radio1
Filip Meirhaeghe stopt met Mtb
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
das nu eenmaal het risico als ge doping pakt, twas ne zeer domme zet van hem om ^doping te pakke
eerlijk had ik wel alziets gedacht...
maarja, tegenwoordig wordt er zoveel van de wielrenners/mountainbikers verwacht, dat ze haast wel moet egrijpen naar doping, ookal keur ik dit zeker niet goed!!
filip,filip,filip toch
eerlijk had ik wel alziets gedacht...
maarja, tegenwoordig wordt er zoveel van de wielrenners/mountainbikers verwacht, dat ze haast wel moet egrijpen naar doping, ookal keur ik dit zeker niet goed!!
filip,filip,filip toch
me too, maar voor mij is dit toch al een zwarte donderdag zunne (van "donder" gesproken ...), maar wat de reden ook moge zijn, mijn respect en mijn hart blijft uitgaan naar de mens Filip Meirhaeghe !!!JFK wrote:Ik hoop uit de grond van mijn hart dat doping niet de reden is waarom ie stopt. Laat het iets anders zijn...
Toch sterk van hem dat ie toegeeft dat ie er bewust voor gekozen heeft en niet van die stomme smoezen begint te verzinnen zoals sommige andere renners.
Maar daarvoor zal ie wel genadeloos worden afgestraft door de pers en het grote publiek.
Jammer maar hij heeft het risico genomen waarschijnlijk zonder de mogelijke gevolgen daadwerkelijk te beseffen.
Maar daarvoor zal ie wel genadeloos worden afgestraft door de pers en het grote publiek.
Jammer maar hij heeft het risico genomen waarschijnlijk zonder de mogelijke gevolgen daadwerkelijk te beseffen.
Prachtig! Mooi voorbeeld voor de jeugd... chapeau.
Nu, ja, een mens kan al wel vermoeden dat op dat niveau en gezien de financiële belangen van verschillende partijen, ze wss wel allemaal pakken of proberen te pakken.
Maar los daarvan: welke fierheid kan je voor jezelf nog hebben over je prestaties? Hoeveel is talent en training, hoeveel is doping?
Doping, is zowieso een discutabel iets (wat is eigenlijk doping en wat niet?), maar toch...
Het (direct of indirect gedwongen?) toegeven vind ik in ieder geval wel veel beter dan het halsstarrig blijven ontkennen en/of de schuld op een ander proberen te steken.
Nu, ja, een mens kan al wel vermoeden dat op dat niveau en gezien de financiële belangen van verschillende partijen, ze wss wel allemaal pakken of proberen te pakken.
Maar los daarvan: welke fierheid kan je voor jezelf nog hebben over je prestaties? Hoeveel is talent en training, hoeveel is doping?
Doping, is zowieso een discutabel iets (wat is eigenlijk doping en wat niet?), maar toch...
Het (direct of indirect gedwongen?) toegeven vind ik in ieder geval wel veel beter dan het halsstarrig blijven ontkennen en/of de schuld op een ander proberen te steken.