3e BRUGBERGREES te Humbeek 04/07/10

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

Deze keer ne goeie bevoorrader he :-D :-D
MT Bollie
Mountainbiker

Post by MT Bollie »

Ik heb me al ingeschreven als solo.
Ben gisteren op een deel van het parcours geweest (bosweg achter de grot en dan zo verder richting emrin en boskapel). Parcours ligt er momenteel perfect bij.
Maar ze geven wat regen zaterdag en dat verandert de situatie ...
Veel succes met de organisatie op zondag !
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

MT Bollie wrote:Ik heb me al ingeschreven als solo.
Ben gisteren op een deel van het parcours geweest (bosweg achter de grot en dan zo verder richting emrin en boskapel). Parcours ligt er momenteel perfect bij.
Maar ze geven wat regen zaterdag en dat verandert de situatie ...
Veel succes met de organisatie op zondag !
Mercie!

Heb zojuist met Gé Claxon al een deel gaan wegmaaien aan het kanaal. 't Zal niet van de poes zijn! [-X
Straks doen we verder. Eerst wat naft gaan halen voor ons masjien. Kom morgen gerust eens testen hoe technisch je wel bent :wink:
MT Bollie
Mountainbiker

Post by MT Bollie »

Op dat mtb wegske dat vlak naast het kanaal ligt (parallel) liggen momenteel nogal wat dikke takken. Die haal je best weg om miserie aan de fietsen te vermijden...
dirtymtbiker
Mountainbiker

takken

Post by dirtymtbiker »

MT Bollie wrote:Op dat mtb wegske dat vlak naast het kanaal ligt (parallel) liggen momenteel nogal wat dikke takken. Die haal je best weg om miserie aan de fietsen te vermijden...

ge moet uw ogen maar goed opentrekken en erover springen hé !
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

MT Bollie wrote:Op dat mtb wegske dat vlak naast het kanaal ligt (parallel) liggen momenteel nogal wat dikke takken. Die haal je best weg om miserie aan de fietsen te vermijden...
En ... ik vraag mij af waarom die takken daar weg moeten als dat gedeelte niet in het traject opgenomen is :lol: :lol: :lol:

Oh ja, alles is gemaaid. Er zijn er al komen oefenen op het technische gedeelte =D> . Let wel, hier en daar wordt het nog wat aangepast zodat er zoveel mogelijk berijdbaar blijft en ook om gevaar te voorkomen #-o .
dirtymtbiker
Mountainbiker

parcours

Post by dirtymtbiker »

Nu serieus,

twee, drie zotten, 30°C en gras van anderhalve meter hoog, hebben met bosmaaiers zich een weg gebaand en voor een mooi parkoerke gezorgd aan de grot. Een vriendelijke fruitboer met grasmaaier heeft alles nog eens perfect glad gelegd. :wink:
Beetje bergop bergaf, zal pijijijn doen op einde van de rit!

Dus dat is al in orde.

Een paar andere hebben deze avond de starterspaketjes klaar gemaakt, moet ook gebeuren hé !

Nu, de zondagmorgen, vliegen we met ons "allen" eraan om voor
de deelnemers weer een mooie namiddag te zorgen.

Deelnemers, gladiatoren, verzorgd jullie goed, véél rusten, véél drinken (oppassen met sommige vochten !), goe eten, de carbo dingestes load zekers, en tot de zondag !!!
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Aha, 'k ga is komen kijken vanavond!!!
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

is't CX of MTB.. #-o #-o #-o laten liggen die handel, wa zeggek, nog wa bijleggen!!

perro, laat ze daar allemol een poepie ruiken he... (hoewel, gij kunt verdekke een pak stinken :-D :-D )
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Over takken vallen is euh...jah, wah is da Worm..... :bounce:
'k Hem Fredjes steken, 't zal vooruit gon!!!
Post Reply