met heel veel kans om van een 40km/u of meer naar stilstand in o meter, met uw fiets rond een boom geplooidspaver wrote:@granville31 in een rotvaart waarbij je best je verstand op nul zet.
Zo 09/05/2010 Kortenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het is daarmee dat de extreme vrij is om te kiezen of je hem al dan niet wil bedwingen.
We zijn vandaag nog een stuk gaan verkennen op een paar plekken moet we een paar grote takken verwijderen en een beetje snoeien maar kwa modder viel het goed mee vandaag.
Alles is kwa techniek goe omhoog te rijden maar de benen moeten het kunnen trekken
Allen tot zondag met hopelijk veel zon
De Shortmtbikers
We zijn vandaag nog een stuk gaan verkennen op een paar plekken moet we een paar grote takken verwijderen en een beetje snoeien maar kwa modder viel het goed mee vandaag.
Alles is kwa techniek goe omhoog te rijden maar de benen moeten het kunnen trekken
Allen tot zondag met hopelijk veel zon
De Shortmtbikers
- DodgeW200
- Mountainbiker
Ja ik weet het beetje anders formuleren.kawaracer wrote:met heel veel kans om van een 40km/u of meer naar stilstand in o meter, met uw fiets rond een boom geplooidspaver wrote:@granville31 in een rotvaart waarbij je best je verstand op nul zet.
Als je vader zijt (zoals ikke) gebruik je je verstand en rem je. Ik kon zo goed afremmen op de losse ondergrond dat je rustig naar beneden kon zonder te slippen/driften. Remmen is dus mogelijk.
Als je niet remt heb je voor zoals kawaracer schrijft.
Ik heb ook al eens anders geweten. Toen remmen en als blokkeerde bij het minste zowel vooraan als achteraan omdat het er zo stoffig los bij lag.
En dan is het niet zo leuk.
Ondertussen heeft het een beetje geregend waardoor het stof wat vaster ligt.
beste MTB'ers,
Ik zie dat hier al veel heen en weer geleuterd wordt over de extreme ect...
Laat de mensen echter wat in spanning.
Gisteren hebben we de laatste puntjes op de iiiii gezet betreft het parcours en ik kan jullie het volgende meedelen.
de 3afstanden zijn:
30km = 320hgtm
40km= 530htgm
50km= 700htgm
Na de regenval ligt het parcours er relatief goed bij en hopen dat het de komende dagen zo zal blijven.
Voor de rest laat ik jullie nog wat in spanning maar kan je al vertellen dat het geen copy van vorig jaar wordt!!
van harte welkom!!!!!!!!
tot bikes,
Trikke
presi ShortMTBikers
Ik zie dat hier al veel heen en weer geleuterd wordt over de extreme ect...
Laat de mensen echter wat in spanning.
Gisteren hebben we de laatste puntjes op de iiiii gezet betreft het parcours en ik kan jullie het volgende meedelen.
de 3afstanden zijn:
30km = 320hgtm
40km= 530htgm
50km= 700htgm
Na de regenval ligt het parcours er relatief goed bij en hopen dat het de komende dagen zo zal blijven.
Voor de rest laat ik jullie nog wat in spanning maar kan je al vertellen dat het geen copy van vorig jaar wordt!!
van harte welkom!!!!!!!!
tot bikes,
Trikke
presi ShortMTBikers
nen serieuze klim in singletrack in 't bos die zeker bij nat weer ni te doen isfrederikc wrote:wat moeten we bij die extreme voorstellen??spaver wrote:onze extreme ligt in alle afstanden en is vrij om te kiezen of je hem wil oprijden er gaat een splitsing zijn om hem al dan niet proberen te overwinnen.
Tot zondag
ik ben namelijk niet van de streek en de streek is mij nu ook ni echt gekend