Za 22/05/2010 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Donavan wrote:
uncle sam wrote:Een zeer goed getrainde biker doet de 125km aan 20avs, dus reken zelf maar uit :wink:
En een minder getrainde biker die wel in goede vorm is? :P
ik had de vorige 2 edities een 17.7 km/h na 100 km. Gewoon gereden op souplesse en genoten van het landschap natuurlijk en vandaag in Opbrakel een 19 km/h en 1014 hms overwonnen.

Onze leuze is, samen uit en samen thuis

MaC'Red 8)
mtbkevin
Mountainbiker

Post by mtbkevin »

rij hem voor de eerste keer ik doe de 60 km, zal al lastig genoeg zijn!!
Keyzerpol
Mountainbiker

Parkoers 80 - 100

Post by Keyzerpol »

Aan de herders :
Hoe zit het met de splitsingen 80/100, na hoeveel km?
We komen met ne man of 8 en niet iedereen is overtuigd de 100 af te haspelen ondanks mijn lovende verhalen van mijn 2 vorige solo deelnames.
MaC'Red
Mountainbiker

Re: Parkoers 80 - 100

Post by MaC'Red »

Keyzerpol wrote:Aan de herders :
We komen met ne man of 8 en niet iedereen is overtuigd de 100 af te haspelen ondanks mijn lovende verhalen van mijn 2 vorige solo deelnames.
ela die eerste was ni solo zene want ik was bij u :lol: :lol:

MaC'Red 8)
jobb
Mountainbiker

Post by jobb »

Dag allemaal,
weet er iemand hoe het juist zit met de pechverhelping in de herdermarathon? Ik heb de laatste marathontochten last van heel wat lekrijden (ookal zijn mijn buitenbanden nog niet versleten, en vermoed ik dat er niets vastzit in de buitenband, tenzij het echt miniscuul is), en zou toch graag zeker zijn dat ikzelf en mijn fiets er heelhuids geraken. Meer dan 2 binnenbanden kan ik toch echt niet meenemen:)
Job
Herder Ronny
Mountainbiker

Post by Herder Ronny »

Er zijn 3 pechverhelpingsposten tijdens de Herdermarathon verzorgt door Decathlon. Zij beschikken o.a. over buba's & biba's mocht dit nodig zijn.
Deze bevinden zich aan de start/finish, voorlaatste bevoorrading (lange afstanden 100/125 km) en ergens er tussen (2de ravito voor lange afstanden 100/125 km) in het Ronnybos :lol:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

'De maxima stijgen van 12 tot 17 graden op woensdag naar 19 tot 24 graden op zaterdag".

=D> =D> =D> =D>
Herder Ronny
Mountainbiker

Re: Parkoers 80 - 100

Post by Herder Ronny »

Keyzerpol wrote:Aan de herders :
De 80-100-125 lopen tamelijk gelijk in het begin, na de Pottelbergklim neemt de 80 of 100 een lusje van de 125 niet mee. De 100 snijdt enkele stukken af tussen Pottelberg & Wolfskerke, welke de 80 grotendeels wel meeneemt. Jullie zien mekaar zeker en vast terug in het speelbos van de Herders (Livierenbos).
In Wolfskerke (voorlaatste ravito voor de grote afstanden) gaat de 80 richting start/finish, terwijl de 100 en 125 nog een lus af te werken hebben in Maarkedal.
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Dat ziet er goed uit voor het weer. Hopelijk nog betere benen dan zaterdag in Steenhuize... :-D
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

De herderkes gaan weeral "schance" hebben met het weer en hopelijk wordt het nu ook weer niet te warm op den"vlo"??!!
25° op de aprés-weide lijkt me dan wel ideaal,zolang ze maar genoeg van dat fris "bronwater" uit de streek,voorhanden hebben!! :drunk: :lol:
Voor die die vroeg moeten thuis zijn;vorige jaren enkelen die tegen de 25 avs aanzaten!!! #-o
Ze luisterden dan ook naar voornamen als ;Geoffrey,Wouter,Nicolas,Patrick,Filip,Chris,Roel,..
Allé gasten van dat kaliber waar ge u absoluut niet moet aan spiegelen!! [-X
Altijd beter dat ge der hier een"daguitstap"van maakt en met volle teugen geniet van al het aangebodene"lekkers"hier!!! =D>
Denk een poging te wagen voor max.100km,gezien de beentjes in Ophasselt zaterdag, na goed 800 hm al choco" kwamen!! #-o
Post Reply