Cannondale Flash Team Edition / Q-Rings / 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
foorlelijk, mor ver smaken, blablabla
trouwens een beetje veel heel erg kort door de bocht om endurorijders wannabe mtb'ers te noemen, nooit met nen enduro gereden, maar heeeeeeeel lang met een kart en ik kan u vergelijken dat na 1,5 uur in een kart minstens zo vermoeiend is dan 100km op de fiets, kan me duSS volledig inbeelden dat deftig enduro rijden dat zeker ook is
edith vraagt zich af chinees dit gaat blijven staan
trouwens een beetje veel heel erg kort door de bocht om endurorijders wannabe mtb'ers te noemen, nooit met nen enduro gereden, maar heeeeeeeel lang met een kart en ik kan u vergelijken dat na 1,5 uur in een kart minstens zo vermoeiend is dan 100km op de fiets, kan me duSS volledig inbeelden dat deftig enduro rijden dat zeker ook is
edith vraagt zich af chinees dit gaat blijven staan
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
@Stalen Worm (Twin Power / Triple Power) : Steel is real zeker? Wel lastig om te verkopen heb ik gehoord
Hier staat trouwens ook nog een Honda Fireblade in de garage
Speciaal voor de brommer liefhebbers, good times @ Station Tienen :

Anyway, 't is hier een forum over velo's

Hier staat trouwens ook nog een Honda Fireblade in de garage
Speciaal voor de brommer liefhebbers, good times @ Station Tienen :

Anyway, 't is hier een forum over velo's
-
Capitol
- Mountainbiker
Al ooit met een quad gereden?madskatingcow wrote:Enduro en quad rijders zijn wannabe mountainbikers die voor de gemakkelijke weg kiezen : aan de hendel draaien ipv te trappen. Da's mijn gedachtVooral diegene die je tijdens het mountainbiken tegenkomt in tegengestelde richting en bij het kruisen nog is speciaal extra gas geven als ze door de plassen rijden. Dat zijn de echte!
Ik had dat hier weer niet moeten zeggen dat een topmerfkiets zoveel kost dan een KTM.Het wordt hier een motorforum en daar gaat het helemaal niet om.
Ik ben nog altijd een hevige bewonderaar van mooi materiaal maar kan niet goed begrijpen hoe ze aan die hoge kost komen en daar ging het om.
Mooi materiaal blijft nu eenmaal een drang voor iedereen en dit is niet alleen in het mountainbike wereldje maar ook in andere sporten.Dus als we het ons kunnen permiteren waarom niet?
Ik ben nog altijd een hevige bewonderaar van mooi materiaal maar kan niet goed begrijpen hoe ze aan die hoge kost komen en daar ging het om.
Mooi materiaal blijft nu eenmaal een drang voor iedereen en dit is niet alleen in het mountainbike wereldje maar ook in andere sporten.Dus als we het ons kunnen permiteren waarom niet?
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
awel wommer ik vind da wel ne fermen klasbak maar ja, wij zijn van atom hé
Hey Kevin, schoon machien man. Hoe bevallen die xx remmen?
Hey Kevin, schoon machien man. Hoe bevallen die xx remmen?
- jokkestoemp
- Mountainbiker
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Prima tot nog toe. Ik heb de originele gesinterde remblokken vervangen door SwissStop pads. Die hebben iets meer remkracht, zijn nog beter te doseren en maken minder lawaai in natte omstandigheden.s-biker gert wrote:Hoe bevallen die xx remmen?
De remmen voelen wel iets minder krachtig aan dan mijn vorige Marta SL's, maar vanwege de irritante vibraties vielen ze uit de boot. Kan natuurlijk ook met de kleinere remhendel te maken hebben, waardoor je een kleinere hefboom hebt en wat meer handkracht moet uitoefenen.
Ik ben er in elk geval zeer tevreden van. Met de Matchmaker X klemmen ziet de cockpit er zeer verzorgd / opgeruimd uit.