Vandaag m'n nummer voor de ultra gevonden in de bus. 'k Heb wel nog niet betaalddakke wrote:Blijkbaar zijn de nummers pas 2 september verstuurd en zouden ze één van de dagen hier moeten zijn .kermit954 wrote:Ben ook ingeschreven voor de 85km maar nog steeds niets ontvangen van papieren, is dit normaal? Of moet je ter plaatse alles gaan afhalen?
10&11 sept. 2010 vulkanbike daun
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
2 jaar terug was het ook zo'n weertje...Goed, 'k was toen pas uit revalidatie, afgezien, maar er waren hele leukemarb wrote:Waar kan je info vinden ivm hoe de ondergrond daar is...
Ik wou anders RARA 2.25 leggen maar met dienen regen
6,5 uur er over gedaan
Vorig jaar, droog : 4,5 uur of zoiets
Maar rara zou wel moeten lukken, de echte modderstroken kun je beter even eraf en erdoor lopen, zo spaar je je materiaal (èn spaar je gewicht).
- Robert Brand
- Mountainbiker
Post by Robert Brand »
Ik heb niet ingeschreven wil wel graag rijden, kan er terplekke nog ingeschreven worden zaterdagmorgen?
- Robert Brand
- Mountainbiker
Post by Robert Brand »
Ik ben er inmiddels achter dat inschrijven via de site nog mogelijk is.
Bij vraag en antwoord op de site van Vulkanbike staat dat het beste is om gewoon in te schrijven en betaalbewijs mee te nemen.
Dat heb ik net gedaan.
Bij vraag en antwoord op de site van Vulkanbike staat dat het beste is om gewoon in te schrijven en betaalbewijs mee te nemen.
Dat heb ik net gedaan.