Materiaal en ik zelf op momenten goed afgezien
Zo 28/02/2010 Beernem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Putkop
- Mountainbiker
Re: parcour
Ik vind het degoutant. Als je iets ziet dat van u niet is, blijf er gewoon met uw poten af.betonboerke wrote:Eigenlijk is dat toch ongelofelijk dat mountainbikers onder elkaar stelen, waar gaat dat naar toe, niet te geloven eerder denk ik ( ook de fietsen die overal gestolen worden) dat het buitenstaanders zijn die die TT's aflopen, en zo van alles stelen, goede raad houdt alles bij u en fietsen op slot daar waar en geen bewaakte parking is !!Putkop wrote:Ik volg volledig, dat stuk was er los over, ik zakte tot bijna halfverwegen men kuiten weg in de modder. Als het parcours eens verkend geweest was vanochtend (of toch de zware plaatsen) kon dit vermeden worden.betonboerke wrote: juist dat stuk hoeft niet voor mij, anders mooi tochtje, en vooral het voorspelde storm weer niet gezien !!
maar me niettemin goed geamuseerd edoch ik licht onderkoelt thuisgekomen ben.
graag wil ik de persoon die mijn thermojas (rockrider) geript heeft hartelijk bedanken, dankzij hem ben ik ijskoud en nat thuisgekomen. Geniet ervan, het is een zeer goede jas! Eikel.
Groeten en tot de volgende.
Hohja, ik zie het nu als een uitvlucht om een nieuwe te kopen. Allways look on the bright side of life.