BIKESPORT ASSE

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

Zonet heb ik deze mail gekregen van bikesport.be. Ja, in zo een gebrekkig nederlands!

jelle,

We waren in verhuizing en we hadden niet de tijd laste week om op de internet bestelling te werken. Het andere probleem is; we hebben niet op voorraad de model van u helmen. Ik heb nog in silver+carbon, in voledig rood, in geele+carbon, in blauwe+carbon. We kunnen uw bestelling vervangen zonder probleem en dat kan op morgen versturen.

Mvg

Lio
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Gebrekkig nederlands of niet, ze laten wel iets weten dus ik zou een keuze maken en afwachten. :-?
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

Dacuba wrote:Gebrekkig nederlands of niet, ze laten wel iets weten dus ik zou een keuze maken en afwachten. :-?

Inderdaad...ik had de versie red/carbon besteld...ik ga nu maar voor de gewoon rode versie, ik vind hem wel nergens op het net, dus het word een verrassing hoe die eruit zal gaan zien! :drunk: [-o<
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Ik hoop voor jou dat het goed komt :wink:
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

Dacuba wrote:Ik hoop voor jou dat het goed komt :wink:
Thnx! We zullen zien, normaal, als hij morgen verstuurd word zoals beloofd, zou ik hem toch wel ten laatste vrijdag moeten ontvangen...
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

jelleken wrote:Zonet heb ik deze mail gekregen van bikesport.be. Ja, in zo een gebrekkig nederlands!
jelleken wrote:We zullen zien, normaal, als hij morgen verstuurd wordt zoals beloofd, zou ik hem toch wel ten laatste vrijdag moeten ontvangen...
=D>
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

RigolleM wrote:
jelleken wrote:Zonet heb ik deze mail gekregen van bikesport.be. Ja, in zo een gebrekkig nederlands!
jelleken wrote:We zullen zien, normaal, als hij morgen verstuurd wordt zoals beloofd, zou ik hem toch wel ten laatste vrijdag moeten ontvangen...
=D>
Tot zover uw bijdrage aan dit topic.
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

vandaag nog een mail gehad nadat ik de rode helm dan maar gekozen had ipv de red/carbon editie..

Ongellukig hebben we niet meer in de maat medium.

Dus zullen we de geld van de visa card terugeven.

Sorry voor alles probleem.

Mvg

Lio
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

hou mij gerust op de hoogte!

Ik heb nog steeds niks gezien.
Magnum_
Mountainbiker

Post by Magnum_ »

Is een franstalige medewerker, vorig jaar heb ik die daar toch in't frans horen babbelen onder elkaar. Fijn dat hij probeert (en ZO onverstaanbaar is't nu ook weer niet... ik denk dat er op velen hun frans meer haar staat...), misschien wel niet dé ideale persoon om de communicatie naar klanten toe te verzorgen :-)
Post Reply