custom cube reaction full XTR

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Maar trek u die commentaar niet aan. Belangrijk is dat je goed op je fiets zit. Dus vooral niet inkorten omdat sommige dat mooier vinden!
....
Wees blij dat ze bij Cube je stuurbuis al niet hadden ingekort. Dan was je pas gezien...
Dan neem je een riser stuur en je trekt je niks aan van het commentaar dat een flatbar er sneller uitziet :lol:
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

_alain_ wrote:
Maar trek u die commentaar niet aan. Belangrijk is dat je goed op je fiets zit. Dus vooral niet inkorten omdat sommige dat mooier vinden!
....
Wees blij dat ze bij Cube je stuurbuis al niet hadden ingekort. Dan was je pas gezien...
Dan neem je een riser stuur en je trekt je niks aan van het commentaar dat een flatbar er sneller uitziet :lol:
:lol: :lol: :lol:
You got a point. Er zijn ALTIJD voor- en tegenstanders van iets. Je kan nooit goed doen voor iedereen, zolang het maar goed is voor jezelf !
nielsmon75
Mountainbiker
Location: custom cube reaction sid blue full XTR,bottecchia FX-540

Post by nielsmon75 »

Jeanke6 wrote:Nice bike man. Al ben ik niet helemaal objectief want rij met ook zoiets:

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=

Nog enkele mogelijke upgrades die niet te veel geld kosten:

ESI grips: +/- 20€, heel licht en heel comfortabel.

Exustar pedalen: http://www.bike-discount.de/shop/k417/a7397/e-pm25.html , 39.95€ en lichter dan XTR's

En dan om uw "probleem" met u spacers op te lossen:

Een headset die wat 'oploopt' zoals deze: http://www.bike-discount.de/shop/k690/a ... rated.html
Je wint meteen een centimeter, dus twee spacers minder. En dan zet je één spacer van bv 1.5cm. Visueel mooier en toch even hoog. En ik heb er dan nog een rode spacer van 0.5 tussen gezet.

Zo kom ik ongeveer op dezelfde hoogte als jou denk ik. En bij mij is er geen kritiek gekomen op spacers, omdat het niet opvalt.

Die Cube Reactions zijn standaard idd vrij racy. Wees blij dat ze bij Cube je stuurbuis al niet hadden ingekort. Dan was je pas gezien...
esi grips was ik ook al voor aan het kijken
maar zo een balhoofd kapje alleen zoek ik ma dicht bij is een fietswinkel die ze verkoopt (kapjes alleen) en dan ga ik mij zo ook eentje halen
en uwe is ook wel nice!!
grtjs
nielsmon75
Mountainbiker

Post by nielsmon75 »

hallo,
ik zou even jullie mening willen horen
ik ga namelijk kcnc onderdelen kopen namelijk:
-snelspanners wielen
-zadelpenklem
-bladboutjes
-derrie wieltjes
-schroefjes voor stuurpen enzo...
maar ik twijfel over de kleur
ik wil dus ofwel rood ofwel blauw ik persoonlijk denk dat rood mooi gaat zijn omdat men velgen rode nippels hebben en men derraileur pad is ook rood
en ik vindt het wel iets hebben ipv alles blauw
als iemand iets verkoopt van kcnc of hope laat het mij weten via PB en ook je vraagprijs
grtjs
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

gezien kaderkleur zou ik voor blauw gaan om geen kakafonie van kleuren te krijgen , rode derraiileurpad zou ik zlefs vervangen.

Is mijn mening maar het blijft uwe fiets he :wink:
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

KUBA wrote:gezien kaderkleur zou ik voor blauw gaan om geen kakafonie van kleuren te krijgen , rode derraiileurpad zou ik zlefs vervangen.

Is mijn mening maar het blijft uwe fiets he :wink:
+1
nielsmon75
Mountainbiker

Post by nielsmon75 »

ok uw mening maar tijdje trug een blauwe (ongeveer sid blauw) fiets gezien en deze had ook allemaal rode accentjes op zijn fiets en ik vondt dat wel nice
hier opt forum zit trouwens nog iemand met dezelfde als mij en heeft ook rode zadelpenklem en is toch niet mis :wink: maar daarom dat ik nog zo hard aan het twijfelen ben :-? :-D
grtjs
nielsmon75
Mountainbiker

Post by nielsmon75 »

lijkt toch ook beetje van kleur op de mijne :-D
tis natuurlijk niet dezelfde ma het gaat om het principe ;-)

http://www.dirty-pages.nl/forum/viewtop ... 5ce81cfcce

even naar onder scrollen
Peerdepiet
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999RSL / Rocky Mountain Vertex 999RSL

Post by Peerdepiet »

Tis uw bike eh. Gmoet er op zetten wa daj gij tschoonst vindt :wink:
Smaken zullen (gelukkig) altijd verschillen
nielsmon75
Mountainbiker

Post by nielsmon75 »

die crankboutjes die passen toch op een xtr crank hoop ik eh?
want las juist op een site wat ze verkoopt dat ze niet gaan op xtr???
zou ik toch ma raar vinden op alle cranks behalve xtr #-o :-)
grtjs
Post Reply