Zo 31/01/2010 Kiewit / Hasselt - Nu met film !

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Grand Canyon
Mountainbiker

Post by Grand Canyon »

23u30 en vollen toebak sneeuw hier op Molenheide (Waar!? -> zie eerder bericht).
Laat de pijlen gerust hangen, er zijn deze winter al veel tochten met sneeuw geweest. En meestal positieve reacties. Degenen die er voor kiezen weten (meestal) wat hun te wachten staat en doen dat met plezier. Allez ik toch, en liever een beetje vriezen en leuk toeren dan net boven nul graden en ploeteren.
Ben benieuwd of er tijdens de superprestige hier komende zondag in Zonhoven ook sneeuw gaat liggen! En wie er in de WK trui gaat rijden!
http://www.superprestigezonhoven.be/

Be there or be square
' t Heuvens Kliekse will be ... there
martinusbiker
Mountainbiker

Post by martinusbiker »

wil je morgen vroeg op forum zette als de tocht doorga of ni [-o<
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

geloof me , die niet komen weten niet wat ze gaan missen , kiewiet/bokrijk / de teut etc zijn altijd zalig met sneeuw ..ook vrij vlak en met de verdoken boomwortels nu extra oefening ..is echt plezant hoor , dus niet twijfelen en zeker deze komen rijden !!! :wink:
En ijsplekken verwacht ik niet feitelijk , dan zou het al moeten hebben gedooid of geregend..en het heeft enkel gesneeuwd en gevroren ..dus ik vermoed dat het heel goed te doen gaat zijn eerlijkgezegd ...
Ik kijk ernaar uit, ben wat laat thuis , dus snel bedje in en tegen 7 eruit...ik kom vanuit hasselt-centrum , dat gaat nog het moeilijkste zijn denkik ..over de tarmac met al die sneeuw.
:drunk:
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

Tocht gaat door !!!!
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

Tocht gaat door !!!!
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Een ideaal laagje sneeuw! We zullen er zijn.
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

we komen er aan :bounce: :bounce: =P~
s.w.a.t.
Mountainbiker
Location: scott scale 30 09, specialized stumpjumper beach mudbike 09

Post by s.w.a.t. »

wij gaan hier ook vertreken nu
JB
Mountainbiker

Post by JB »

Zeer geslaagde tocht =D> . Ik was nr2 voor sporen in de sneeuw te trekken, (niet voor lang) maar het was een mooi zicht op de teut =P~ . Zeer goed berijdbaar, alleen op de weg een beetje opletten. Ik ben voor de 40 geweest, maar de juiste aantal km heb ik niet.(teller was uitgevallen)
grt. jo
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Goede tocht gedaan, goede organisatie. Ook al zijn ze bij de organiserende club met maar net genoeg volk (volgens de voorzitter toch)
was alles goed geregeld =D> =D>
Het was lekker bollen in de sneeuw en de gladheid viel goed mee; alleen op de weg was het opletten :oops:

Tot volgend jaar!! :wink:
Post Reply