Route is toch elk jaar anders ? Ik heb tenminste geen twee keer hetzelfde gereden.Jeanke6 wrote:pb me volgende week met je emailadresHeadshot wrote:iemand die mij zondag al da gps file kan bezorgen?
thx
raid-vtt-olne 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Net een mail gekregen van de organisatie:
Votre inscription dans la liste d'attende de la course "70KM" a bien été prise en compte!
Dès qu'une place se libérera, vous en serez averti par email et aurez alors 48h pour confirmer votre inscription.
En vous remerciant,
Le comité organisateur
En heb eergisteren ingeschreven en betaald. Als ik deze mail goed begrijp zit de race dus vol! Nog iemand zo'n bizarre mail gekregen? Op de website staat er niks van volzet...
Votre inscription dans la liste d'attende de la course "70KM" a bien été prise en compte!
Dès qu'une place se libérera, vous en serez averti par email et aurez alors 48h pour confirmer votre inscription.
En vous remerciant,
Le comité organisateur
En heb eergisteren ingeschreven en betaald. Als ik deze mail goed begrijp zit de race dus vol! Nog iemand zo'n bizarre mail gekregen? Op de website staat er niks van volzet...
- Geoffe
- Mountainbiker
Is deze TT (50 of 70 km) te doen zonder dat er constant racers (voor de chrono) voorbij vlammen die eerder niet naar de rest zien? 'k Zit een weekendje in de Ardennen zou deze TT wel willen meepikken maar niet om te vlammen, eerder om te genieten van de km's.
Is deze TT verkiezen boven die van Marenne / Hotton (max 60 km)?
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Laatste chrono-golf is om 10u, dus als je nadien vertrekt ben je zeker dat je ze niet meer tegenkomt. Tenzij je zelfs vlamt natuurlijk...Geoffe wrote:Is deze TT (50 of 70 km) te doen zonder dat er constant racers (voor de chrono) voorbij vlammen die eerder niet naar de rest zien? 'k Zit een weekendje in de Ardennen zou deze TT wel willen meepikken maar niet om te vlammen, eerder om te genieten van de km's.
- Geoffe
- Mountainbiker
Natuurlijk zal 't vlammen worden... maar we willen die gasten met de nummerbordjes niet belachelijk maken hé (cfr. post boven)Jeanke6 wrote:Laatste chrono-golf is om 10u, dus als je nadien vertrekt ben je zeker dat je ze niet meer tegenkomt. Tenzij je zelfs vlamt natuurlijk...Geoffe wrote:Is deze TT (50 of 70 km) te doen zonder dat er constant racers (voor de chrono) voorbij vlammen die eerder niet naar de rest zien? 'k Zit een weekendje in de Ardennen zou deze TT wel willen meepikken maar niet om te vlammen, eerder om te genieten van de km's.
Is 't daar een drukke bedoening?