Za 23/01/2010 Moerkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Lichterveldenaere wrote:Een van die tochten die ik - sedert ik zes jaar geleden begon te rijden - nog nooit gemist heb en ook dit jaar niet van plan ben over te slaan. 't Is mijn streek niet echt, maar Moerkerke heeft me nog nooit ontgoocheld en vaak verrast. Zeker aanwezig, wellicht in de namiddag!
wei starten ront de midag met 3 steenbakers voor de groote rid #-o (sorry,kon het nie laten!! [-X oorbeeste)
geert en team...respect man hoeveel tijd jullie er telkenjare insteken en dit geheel vrijwillig!!ja...dat soortje raakt stillekes aan uitgestorven!!de foto's ne keer bekeken en begon spontaan te watertanden =P~ tot morgen met 3 steenbakkers!! :wink: hopelijk spreken we mekaar eens na de rit!!
dingo 8)
p.s m'n groeten aan hille uit aalter die 's morgens aanwezig zal zijn!! :wink:
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

oorebeest wrote:Zal het rijden niet waard zijn veeeeeel modder en zeker als het regend zoals verwacht zoek een andere rit dit is een goede raad
Volgens mij iemand van een andere organisatie of een lokale buurtbewoner die niets kan verdragen. Allezins van mij een "middlefinger"!
Ps:aub oorebeest,nog enkele punten en komma's want ik zie dat je zonder zit : .... ,,, ... ,,,, en nog wat t's ook tttttttttttt.
bouten
Mountainbiker

Post by bouten »

geertje wrote:Ik denk dat we die discussie hier maar stoppen.
Ik kan jullie op volgende link tonen hoeveel energie we hier vandaag ingestoken hebben http://picasaweb.google.be/Sintritatrap ... -Oflcfx6QE#
Dit was ook gisteren zo en morgen doen we verder en dit alles om iedereen een mooie zaterdagse TT aan te bieden.
We weten dat velen onze inspanningen respecteren
Op dit ogenblik kan ik jullie oprecht zeggen dat alles goed bereidbaar is.

Morgen de eindafwerking.
Vanavond nog een kort vergaderingske :drunk: met de mensen van de inschrijftafel, kwestie van alles vlekkeloos te laten verlopen.

En oorebeeste ook jij bent van harte welkom.

Tot mogenavond voor een laatste update

geertje :wink:

EN MENSEN BEDANKT VOOR DE STEUN
=D> =D> =D> RESPECT
fietsenpulle
Mountainbiker

Post by fietsenpulle »

ik kom ook af met een man of 3 vanuit assebroek.
kzie dat jullie er veel energie in steken dat alleen al verdiend respect.
veel bordjes geplaatst kzou toch voor aanvang van de rit ne controlle uitvoeren. je kan nooit nie weten dat er een of andere ¨kloodzak: de boel wil saboteren. in alle geval tot morgen mannen.
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Wij komen ook afgezakt naar Moerkerke.

De tetladies zijn van die beestjes die niet bang zijn van een beetje oore... :lol: :lol:

Wij starten rond 13.00 en hopen op niet al te veel regen.....
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Jammer, maar door het verplaatsen van de wedstrijd van Cercle naar Anderlecht, moet ik verstek geven. Ik mis dit jaar toch veel mooie ritten. Eerst dat verdomde vriesweer, en nu andere verplichtingen.
Pletje
Mountainbiker

Post by Pletje »

Vanuit Zedelgem komen we ook al met een man of 10. Daarnet de foto's bekeken en ik denk dat het dikke fun zal worden.
Atlintis
Mountainbiker

Post by Atlintis »

respect voor de noeste vrijwilligers.
hopelijk zijn jullie morgen toch een beetje gediend vant weer en begint het niet te hard te regenen.

ik kom alvast zeker af! tot bikens...
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

hallo, geertje ook de 3 musketiers van Daring Maria-aalter komen ook af. Verplichte rit van onze sponsor DMA(nonkel Arnold). Daartegen over geef hij ons elk een gratis consumtie. Geertje drinkt er ook maar enen en tracht aan uw geld te geraken van nonkel. =D> Modder of geen modder wij komen er aan.
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

fietsenpulle wrote: kzou toch voor aanvang van de rit ne controlle uitvoeren. je kan nooit nie weten dat er een of andere ¨kloodzak: de boel wil saboteren. in alle geval tot morgen mannen.
Daar wordt inderdaad voor gezorgd hoor. Eddy neemt morgenvroeg de controle op zich... Tot morgen en veel bike-plezier!!!

Grtz Aragorn
Post Reply