We zijn momenteel aan het bekijken om de tocht te laten doorgaan op 31/01. Dat is de enige dag die we hebben gekregen van de VWB. We zijn nu bezig om vergunningen te bekomen van waters en bossen. Zodra alles zeker is plaats ik zeker een bevestiging.
Groeten,
Johan
Zo 31/01/2010 Lovenjoel / Bierbeek -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Jullie hebben dan wel ne stevige concurrent vrees ik" Huldenberg" namelijk.
Ik had ook graag is gereden te Bierbeek.
Ik had ook graag is gereden te Bierbeek.
Spijtig voor de 2 goede organisaties. Elk jaar gaan we zowel in Lovenjoel als in Huldenberg rijden. 't Zal moeilijk worden om te kiezenJohan23 wrote:Ja iderdaad. Is ons wel niet om de concurrentie te doen hoor. We kregen van de VWB geen andere datum omdat alles verder bezet was door organisaties die zoals ons lid zijn van de VWB.
Greetz
Die datum hebben we ook bekeken.
Om niet in het vaarwater te komen van de organisatie van Huldenberg hebben we jammerlijk moeten beslissen om dit jaar geen wintertoertocht te laten doorgaan. Hopelijk zijn de weergoden ons volgend jaar beter gezind.
Hopelijk zien we jullie allen volgend jaar weer!
Groeten,
Johan
WTC Heidezonen
Om niet in het vaarwater te komen van de organisatie van Huldenberg hebben we jammerlijk moeten beslissen om dit jaar geen wintertoertocht te laten doorgaan. Hopelijk zijn de weergoden ons volgend jaar beter gezind.
Groeten,
Johan
WTC Heidezonen
-
jaro
- Mountainbiker
Leg uit, ik kan efkens niet volgen.Johan23 wrote:Die datum hebben we ook bekeken.
Groeten,
Johan
WTC Heidezonen
Gaat de tocht nu door of niet ?