Ik denk aan de 50 te beginnenNoburo wrote:En een beetje sneeuw maakt het allemaal nog veel leuker.'k ga es proberen om de sassies te volgen. Domme, voor welke afstand gaan jullie?
Zo 31/01/2010 Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de mijne ook....maar als ge ergens wilt doodgaan is het hierikke met de fiets wrote:ja, maar mijn conditie voorspelt weinig goedsWilly D wrote: lange termijnvoorspelling ziet er allezins goe uit: slechts een weinig neerslag.
(omwille van skiverlof zit doodgaan op de zoenk-tt er voor mij dit jaar nie in
TimDC wrote:MTB Goodfellas Dendermonde zullenl er ook zijn. De eerste keer 60 doen dit jaar zal afzien worden vrees ik. Ik heb nog goei tanden om op te bijten zal dus wel lukken.![]()
![]()
but , no pain no gain .....
-
Balliebike
- Mountainbiker
- Location: Giant XTC1.0, Toekomstig:Cube ltd race 2010 groen wit
Post by Balliebike »
tot hoelaat kan je inschrijven..?? Want we moeten de nacht ervoor naar nen après-ski!! 
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Ik rijd de Willy de eerst volgende keer dat ik hem tegenkom gewoon de gracht in. 't Zal hem leren.Willy D wrote: (omwille van skiverlof zit doodgaan op de zoenk-tt er voor mij dit jaar nie in, sorry Jokke)
Dus je bent gewaarschuwd als ik u zondag tegenkom, hé.
Een paar Zoenkers gaan toch voor de 60 (hoop ik toch)