Zo 20/12/2009 Moorslede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
moozefretter
Mountainbiker

Post by moozefretter »

het gaat hier toch over fietsen of heb ik het mis voor
al die zever over dat water
nitte de facteur
Mountainbiker

Post by nitte de facteur »

Vandaag een vrije dag gekregen van de postmeester. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om het parcours eens te verkennen. Het was nogal koud vandaag, maar daar geef ik uiteraard niet om, 'k ben immers meer gewend als ik 's morgens om 6u op mijn fietske spring om de gazetten rond te dragen. Warme kledij en dito drank zijn goed van pas gekomen. Het parcours lag er uitstekend bij, hier en daar wel nog een plasje (door vorst aangetast) maar zeer goed berijdbaar (ondergrond is al redelijk hard). Enkele pittige beklimmingen en een ruim aantal off-road stroken zorgen voor een goed uitgebalanceerde rit. In deze winterse tijden kijk ik dan vooral uit naar mannen met ballen en vrouwen met power in de kuiten.

Aan alle sportieve mtb'ers, alvast tot zondag

nitte de facteur
Last edited by nitte de facteur on Wed 16 Dec 2009 21:44, edited 1 time in total.
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Voor mij een aanrader. Al vijf jaar hem gereden en telkens een mooi parcour en een warme douche genomen na de tocht. =D> =D> Een goede organisatie.
Er zijn er die commentaar geven en nog nooit deze rit gereden hebben. [-X [-X
ectmtb
Mountainbiker

Post by ectmtb »

zegel wrote:
Pedro wrote:Welke richting gaat deze tocht uit?
Zoals de naam zegt; Dwars door Moorslede ,met een heel beperkt aantal km in Beselare,Zonnebeke, Passendale en grondgebied Roeselare.
Er is genoeg voor iedereen in onze gemeente om er een aangename voormiddag van te maken.23-33 en43 km is de keuze.
Waar paseert de tocht in roeselare.Ik zou graag inpikken in roeselare en dan halfweg inschrijven en thuis eindigen, de vrouw zal content zijn.
stijnw2
Mountainbiker

Post by stijnw2 »

ook aanwezig zondag nog eens gekeken voor weerbericht zondag wordt een koude dag maar ale we geven niet up e!!
plakker
Mountainbiker

Post by plakker »

Aanwezig zondag.
@ nitte : Zijn er pittige beklimmingen in Moorslede ??? Nieuw aangelegd dan ....
Hopelijk niet té hard zondag. Moesten we op ons muile goan...
zegel
Mountainbiker

Post by zegel »

ectmtb wrote:
zegel wrote:
Pedro wrote:Welke richting gaat deze tocht uit?
Zoals de naam zegt; Dwars door Moorslede ,met een heel beperkt aantal km in Beselare,Zonnebeke, Passendale en grondgebied Roeselare.
Er is genoeg voor iedereen in onze gemeente om er een aangename voormiddag van te maken.23-33 en43 km is de keuze.
Waar paseert de tocht in roeselare.Ik zou graag inpikken in roeselare en dan halfweg inschrijven en thuis eindigen, de vrouw zal content zijn.
Roeselare, grondgebied Euroshop op 5 km van het einde.Rest is merendeel Moorsleeds gebied.
yoda
Mountainbiker

Post by yoda »

met welk banden rijd ge best door de sneeuw oe meer tappen oe beter zeker
woeslie
Mountainbiker

Post by woeslie »

Zal proberen af te komen, als mijnen gereviseerde fiets helemaal terug in elkaar zit.
Is een mooie tocht, ben er de voorbije 2 edities geweest en blijkbaar in tegenstelling tot velen steeds kunnen douchen.
Misschien hebben de rest de douches niet gevonden want wij waren er steeds helemaal alleen, zijn wel goed verstopt als je ze niet weet liggen.

Hopelijk tot zondag, voor mij mag de sneeuw blijven liggen.
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Voor ons ook bijna een thuisrit, komen van Oostnieuwkerke.
Benieuwd of je ons nog kan verassen met nieuwe stukken, denk toch dat we de meeste al kennen.
Mag ons verwachten tegen rond 8.30 u

4de Brigidatocht te Oostnieuwkerke
Tal van afstanden tussen 27 en 60 km
Voor iedere afstand 2 bevoorradingen
Post Reply