Za 05/12/2009 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

Ik heb horen zeggen dat dit één van de mooiste ritten is in West-Vlaanderen :roll:
Ik hou van de bossen, dus ik kom af. :wink:

Enkele vraagskes:
-> Waar kan ik info vinden over de te rijden parcours? :-k
-> Is er veel modder of is alles nog goed berijdbaar na al da regen? :roll:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

eagle wrote:Ik heb horen zeggen dat dit één van de mooiste ritten is in West-Vlaanderen :roll:
Ik hou van de bossen, dus ik kom af. :wink:

Enkele vraagskes:
-> Waar kan ik info vinden over de te rijden parcours? :-k
-> Is er veel modder of is alles nog goed berijdbaar na al da regen? :roll:
Eagleke,
Soms hoor je van "horen zeggen", veel leugens, maar deze keer is het echt waar, dit is één van de mooiste ritten van West-Vlaaderen, zo niet de.... :lol: :lol:

info over het parkoer??? bos...bos...bos... en nog ne keer bos =D> =D> =D>
modder???? #-o voor het ogenblijk nog wreed goed berijdbaar, ook na al die regen, dus niet twijfelen en gewoon afkomen, ge gaat het u zeker niet beklagen hoor. :wink: :wink:

see you
mx#41
Mountainbiker

Post by mx#41 »

We zullen er ook zijn, al veel goeds gehoord van deze tocht =D>
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Wij komen met een stuk of 3 af.
Hopelijk is m'n knie genezen..

c
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Hier gaan we(KP-GP) zoals de laatste jaren weer samen het mooie toerke afhaspelen en dit onder het motto:
Liefde is.......
samen hossen in de bossen

Vertrekken rond 9u
max_brutus
Mountainbiker

Post by max_brutus »

wat is de straatnaam van de startlocatie ?
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

max_brutus wrote:wat is de straatnaam van de startlocatie ?
Wingensestraat 2 (naast de kerk in Hertsberge)

der zullen overal wel wegwijzers zijn die u naar de startplaats wijzen.

anders volgt ge maar de sliert wagens die traditioneel onze richting komen. :wink: :wink:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Graag had ik toch van de gelegenheid gebruik gemaakt om met aandrang het volgende te vragen:

GELIEVE NIET IN DE PRIVE DOMEINEN TE BIKEN, ANDERS DAN DE ZATERDAG.

Onze parkoerbouwer is maanden bezig om bij de eigenaars toestemming te krijgen om EXCLUSIEF DE ZATERDAG, hun domein te mogen betreden.
Dit jaar hebben we van een aantal mensen opnieuw toestemming gekregen, enkel op voorwaarde dat ALLEEN EN ENKEL ALLEEN DE ZATERDAG gebruik gemaakt wordt van deze faciliteit.

We weten dat een aantal mensen zich daar niet aan houden en kunnen dit alleen maar betreuren, we zouden niet graag volgend jaar opnieuw voor een "njet" komen te staan.

Daarom is het zo dat, op onze vraag, de bevoegde instanties op de voorafgaande dagen en ook nadien extra zullen controleren en niet zullen aarzelen om te verbaliseren indien men zich niet aan deze regel houdt.

Het is ook zo dat op een bepaald privè domein de jacht van zaterdag naar zondag verplaatst werd, wat wij alleen maar kunnen toejuichen, maar dat de jagers er dan ook van uitgaan dat er op zondag niemand zich op hun domein bevindt, wat ook logisch is.

Het spijt ons ten zeerste om op die manier te moeten handelen, maar het kan gewoonweg niet anders, zie bij St. Joris afgelopen zaterdag waar ze opnieuw een aantal privè stukken volgend jaar mogen schrappen omwille van een aantal bikers die de regels aan hun laars lappen en weinig respect tonen ten opzichte van de organisaties en vooral ten opzichte van andere bikers.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Er zijn altijd en overal gasten die het beter weten en denken alles te mogen :evil:
En over die controles en verbaliseren, jammer dat het zo ver moet komen,
maar als dit de enige oplossing is om andere bikers hun plezier te gunnen kan ik het enkel toejuichen dat een organisatie deze stappen wil nemen =D>
Ik beloof plechtig enkel op zaterdag als een losgelaten beest door de bossen te crossen :bounce:
stoempe
Mountainbiker

vtt-hertsberge

Post by stoempe »

Bij deze beloof ik ook om enkel en alleen op zaterdag door de privé-domeinen te hossen zoals is toegelaten.Hierbij vraag ik dan ook met aandrang aan alle mountainbikers, om zich daaraan te houden en daarmee respect te tonen t.o.v. de andere mountainbikers en VOORAL de organisatie en de vrijwilligers.Bij deze ook nog een welgemeende dankuwel aan alle privé-eigenaars,boswachters,gemeenten en alle anderen die ook maar iets met deze vtt te maken hebben.Dank zij jullie inzet kunnen wij deze mooie hobby beoefenen. =D> =D> =D> =D>
Post Reply