Geen toren voor zondag??fredericdavid wrote:Als het stukje aan de Kwaremont erin zit (dat steil klimmetje), heb je best wel een compact (vorig jaar met 39-29 kantelde ik bijna, en stapte toen maar af om m'n ketting niet in 15 stukken te trappen)
Avelgem ook al 2x met de crosser gereden, dit jaar met de mountainbike (maakt het klimmen veel leuker!)
Wij starten zondag, voor de grote toer, rond 8u30.
Zo 06/12/2009 Avelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fredericdavid
- Mountainbiker
Post by fredericdavid »
Nope :) Toren was uitzonderlijk voor mij wegens weinig tochten echt in de buurt.
Wij zweren (op zondag) bij de MTB 's winters
Wij zweren (op zondag) bij de MTB 's winters
Ziezo alles staat bijna klaar , morgen kun je gele pijlen volgen vanaf de autostrade (gele pijlen vtt avelgem ) .De zones zijn genummerd , als je pech hebt ondhou de laatste nummer (gemakkelijk voor pechdienst).
Allee tot morgen allemaal en de leute ,mijn fietske staat al klaar voor de verkenning morgenvroeg .Als ge èèn ziet met een groot licht op de bike da ben ikke
dikke groetjes kadeetje

Allee tot morgen allemaal en de leute ,mijn fietske staat al klaar voor de verkenning morgenvroeg .Als ge èèn ziet met een groot licht op de bike da ben ikke
dikke groetjes kadeetje
Hoe moeten we dit juist lezen Kadeetje?kadeetje wrote:Ziezo alles staat bijna klaar , morgen kun je gele pijlen volgen vanaf de autostrade (gele pijlen vtt avelgem ) .De zones zijn genummerd , als je pech hebt ondhou de laatste nummer (gemakkelijk voor pechdienst).
Allee tot morgen allemaal en de leute ,mijn fietske staat al klaar voor de verkenning morgenvroeg .Als ge èèn ziet met een groot licht op de bike da ben ikke![]()
![]()
![]()
dikke groetjes kadeetje![]()
![]()
![]()
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
als ge zondag 1 ziet met een groot licht....da benne kikke
kvertrek al om 7u15 ter contole van de pijltjes
kvertrek al om 7u15 ter contole van de pijltjes
- henkieboy
- Mountainbiker
kweet nie of ze ook naar deze organisatie gebeld hebben om te zeggen dat zarren morgen zou afgelast zijn maar het is een grote kwakkel .
Zarren gaat wel degelijk door morgen.
het moest me toch eventjes van het hart maar als ze met zulke praktijken beginnen dan vraag ik mij toch af waar dit gaat eindigen.
in hertsberge gingen al overal A4 bladen uit waarop geschreven staat dat zarren afgelast was.
hopelijk zegt iedereen het door aan elkaar zodat al het werk die deze mannen er al vele dagen ingestoken hebben toch nie voor niks is geweest
bedankt aan die flauwe plezante en hopelijk komen ze niet te weten wie er gebeld heeft

Zarren gaat wel degelijk door morgen.
het moest me toch eventjes van het hart maar als ze met zulke praktijken beginnen dan vraag ik mij toch af waar dit gaat eindigen.
in hertsberge gingen al overal A4 bladen uit waarop geschreven staat dat zarren afgelast was.
hopelijk zegt iedereen het door aan elkaar zodat al het werk die deze mannen er al vele dagen ingestoken hebben toch nie voor niks is geweest
bedankt aan die flauwe plezante en hopelijk komen ze niet te weten wie er gebeld heeft
-
johneke creep
- Mountainbiker
Post by johneke creep »
Deze voormiddag de 55 gereden die er eigenlijk 60 waren... heel schonen tocht en goe afgezien ook... 1 strook niet berijdbaar naar de kluis toe maar je had de optie daar , voor de rest heel goe berijdbaar ondanks de vele regen en de felle pletsbuien onderweg... Ge hebt er weer u werk van gemaakt Johan en broer Kadeeke. We zijn 10 jaar verwend geweest op alle gebied, heel jammer dat jullie er mee stoppen maar bij deze toch een bedankje voor de steeds mooie parcours en feilloze organisatie...
groetjes
groetjes