Zo 15/11/2009 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

GPS-Track

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Hoi,

heeft iemand een GPS-track van de 45 km.
Vond het een zalige tocht die ik zeker nog eens wil overdoen, maar was vergeten GPS op te zetten waardoor geen log-gegegevens.

Hartelijk dank,

KrrR,
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

als ik de commentaren lees van de laatste tochten die ik gereden heb ,zullen er binnen dit en tien jaar geen tochten meer kunnen georganiseert worden want er moet precies meer stukken geschrapt worden dan wat anders :cry:
die domme kloten van groen en bos of dat ze ook mogen noemen,moeten toch nu ne keer alles naar de verdoemenis helpen!!! :evil:
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Ik heb mij goed geamuseerd in ieder geval. Het was in het begin idd wel wat vlak, maar dan kan je ook nog wel wat opwarmen. Het middelste stuk was het meest uitdagend en daar heb ik toch wat afgezien. Het weer maakte het parcours wel zwaardere. Bevoorrading was in orde, alleen vind ik het niet zo verstandig om die vlak voor beklimmingen te plaatsen. Mensen hebben dan pas gegeten en gedronken, en moeten vlak daarna zware inspanningen leveren. Dat is geen goeie zaak.
frederik76
Mountainbiker
Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)

Post by frederik76 »

snellen eddy wrote:
Biestie1 wrote: Lang getwijfeld tussen Rotselaar, Geel en Roosdaal ; duidelijk de verkeerde keuze gemaakt :(
Volgend jaar dan zeker eens Roosdaal doen =D>
Geel was leuk, ni veel hoogtemeters, maar wel leuke technische stukken, en heel veel single tracks

en ne Bike wash die ni mis was
-JP-
Mountainbiker

Re: GPS-Track

Post by -JP- »

als ik tijd vind van de week kuis ik ze op en stuur ze naar krack...

De tocht zelf zat mss veel asfalt in, maar met dat weer vond ik het niet zo erg.
Knappe rappe rosse Raf wrote:Hoi,

heeft iemand een GPS-track van de 45 km.
Vond het een zalige tocht die ik zeker nog eens wil overdoen, maar was vergeten GPS op te zetten waardoor geen log-gegegevens.

Hartelijk dank,

KrrR,
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

pertotal wrote:als ik de commentaren lees van de laatste tochten die ik gereden heb ,zullen er binnen dit en tien jaar geen tochten meer kunnen georganiseert worden want er moet precies meer stukken geschrapt worden dan wat anders :cry:
die domme kloten van groen en bos of dat ze ook mogen noemen,moeten toch nu ne keer alles naar de verdoemenis helpen!!! :evil:

Euh ik ben volledig met je eens maar wat ik zie op vtt's wat mensen weggooien(binnenbanden,papier,kapotte pompen en weet ik nie wat)bikers let erop want binnen enkele jaren mogen we nergens meer in!!!!Dat zou jammer zijn voor onze mooie hobby.
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Rotselaar was een heel mooie vtt,goeie organisatie leuke stukken bos en beklimmingen en afdalingen.Die eerste 9km asfalt tja vind ik goe in de herfst om op te warmen en met da weer en modder is leuk meegenomen.
Met andere woorden heel goeie organisatie en mooie vtt.
=D> =D>
johand
Mountainbiker

Post by johand »

welke hoogtemeter had de 45km trip in rotselaar?
Is de tocht volgende week in Scherpenheuven zwaarder als de deze qua beklimmingen?

Want ik had het in Rotselaar eerlijk gezegd best wel moeilijk na de bevoorrading. :oops:
kermit954
Mountainbiker

Post by kermit954 »

Mijne polar gaf 415hms aan op de 45 (48) km en gem. 23,6km/h.
mambo en co
Mountainbiker

Post by mambo en co »

het was de moeite in die bos en de bevoorrading was inorde.en snelle inschrijving, afspuitstand weet ik niet niet gebruikt .seingevers poficiat voor in die honde weer te staan.en voor de rest tot volgend jaar.pellenbikers
Post Reply