25/10/09 - Pareltocht Gooik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

s-biker gert wrote:Ik weet daar wel een stukske zijn waar bijna iedereen een voetje aan de grond zal zetten, zeer goed verborgen en bijna onbekend voor alle mtb'ers uit de buurt (op een paar na dan). Een lusje 100% mtb in het bos =P~ . Zal er binnenkort eens een fotooken van posten
hmmm ik ben es benieuwd naar de foto

MaC'Red 8)
Keyzerpol
Mountainbiker

Post by Keyzerpol »

@ S-biker Gert : das lang geleden, we gaan hier weer serieus off topic, ga er hier snel gebruik van maken, als je nog is een toerke organiseert hoor ik het graag, stuur maar een PB of tde Mc Red dienen heeft mijn GSM nr.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

zorro wrote:
MADRISTA666 wrote:
s-biker gert wrote:
:lol: :lol:
zopas een toerken gedaan mé mijne jannettefiets en door u mondaine Galmaarden gereden en ik peisde opeens hier moet toch iets te doen zijn zekers, awel ik daag u uit, in het tussenseizoen (voor ons de baanjannetten) eind februari begin maart zakken wij af tot bij U en jij mag dan met ons, op gemak natuurlijk dak meekan, nen toer doen van waar jij woont dan kunnen wij ook es positief, negatief, alles wa beter kan zeggen en zul je misschien begrijpen wat sommigen bedoelen hoe moeilijk het is om iets op poten te zetten!!! wolfkens zullen er zijn, zeker ook onze buren van de meerbeekse bikers en zal ook nog heel wat ander forumgangers optrommellen, bye the way, zielig vind ik ni erg en als het U intresseerd ben al 44 , tja, ma die pinten pakken DA GA NOG GOE JONG!! :-D :-D :-D
tja le beau monde hé in Galmaarden... :wink: ben niet van daar eigenlijk en men terrein is kanten Halle, dus tochtje zal daar zijn als jullie dit zien zitten, bye the way is géén uitdaging is voor het plezier waar mtb eigenlijk om draaid. Laat maar weten dan mogen jullie afkomen om meebiken. Tempo is toeristentempo behalve in afdaling of leuke stukjes...
Ik weet ook wel dat niet altijd makkelijk is voor vergunningen te krijgen maar geef hier gewoon aan mensen info over de tt, bij mij was dit de commentaar die ik hier geschreven had ( persoonlijke mening ) en blijf daarbij is leuke tt om is 1x te doen, respecteer ieder zen mening...( zoals jij deze tt goed vond )
Leeftijd doet er niet toe, wel mentaliteit ( die beetje kinderachtig/zielig is... )
Neem maar mee wie meewil en zal een Duvel voor u gereed zetten!
Salonrijder
Mountainbiker

Post by Salonrijder »

Voila zie Madrista , das al nekeer gans anders gesproken !!!! =D> Met opbouwende kritiek kunnen we leven , maar altijd diene negatieve toch ! [-X
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Salonrijder wrote:Voila zie Madrista , das al nekeer gans anders gesproken !!!! =D> Met opbouwende kritiek kunnen we leven , maar altijd diene negatieve toch ! [-X
Salonrijder de kritiek die ik had was zo NEGATIEF niet hoor, ik denk dat er vele met me eens zullen zijn dat de tt telkens hetzelfde is en massatocht is... vind ik niet negatief hoor en is een mening.

Mocht ik echt negatief willen doen zou ik zo'n dingen vertellen: tocht suckt, niks technisch, boerenwegen als mtbwegjes gebruikt, als er leuke stukken zijn staat men in de file, gewoonweg een tocht die te mijden valt of niet soms?

greetz en je weet het als je wil mag je ook is mee komen biken hé
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

Madrista pééken ... ge zijt ne slechten artiest ! De meeste artiesten brengen met enige regelmaat es een nieuw plaatje uit, maar uw plaat blijft al jaren hangen, kerel ! ... en dat al van sinds ik hier op dit forum zit, ondertussen een dikke 5 jaar al. constant zagen en klagen ... tegen de sterren op en ik denk dat iedereen hier op dit forum dit zal kunnen beamen. ik ken niet uwe leeftijd maar kerel, maar grow up ! zijt content dat er 's zondags nog mensen zijn die es nen toertocht willen inrichten zodanig dat half Vlaanderen zich nog kan uitleven te velde ... en dat die tochten ieder jaar weerkomen, so what ... en dat die tochten meestal langs dezelfde wegen lopen, so what ... ge kruipt toch iedere dag toch ook naast dezelfde vrouw in bed !!! of gij niet soms ?

we weten al lang dat ge 't buitenland (bij de Walen, Oostenrijk of Irak) verkiest maar geloof mij, moeste ginder alle weken gaan rijen, gij zou er ook in slagen om ook op die organisaties kritiek te geven. in plaats van hier iedere week een groot blad op te zetten op dit forum, gebruik liever es dat groot blad op uwe mountainbike !
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Raffie wrote:Madrista pééken ... ge zijt ne slechten artiest ! De meeste artiesten brengen met enige regelmaat es een nieuw plaatje uit, maar uw plaat blijft al jaren hangen, kerel ! ... en dat al van sinds ik hier op dit forum zit, ondertussen een dikke 5 jaar al. constant zagen en klagen ... tegen de sterren op en ik denk dat iedereen hier op dit forum dit zal kunnen beamen. ik ken niet uwe leeftijd maar kerel, maar grow up ! zijt content dat er 's zondags nog mensen zijn die es nen toertocht willen inrichten zodanig dat half Vlaanderen zich nog kan uitleven te velde ... en dat die tochten ieder jaar weerkomen, so what ... en dat die tochten meestal langs dezelfde wegen lopen, so what ... ge kruipt toch iedere dag toch ook naast dezelfde vrouw in bed !!! of gij niet soms ?

we weten al lang dat ge 't buitenland (bij de Walen, Oostenrijk of Irak) verkiest maar geloof mij, moeste ginder alle weken gaan rijen, gij zou er ook in slagen om ook op die organisaties kritiek te geven. in plaats van hier iedere week een groot blad op te zetten op dit forum, gebruik liever es dat groot blad op uwe mountainbike !
Raffie ge zijt nen belachelijken mens, die de mtb cultuur niet begrijpt :wink: bekrompen mentaliteit...!!! Kijkt verder dan u neus lang is dan zie je dat ik het ook zeg als het goed is!!!!!!!!!!
K ga nen collega biker van hier op het forum gelijk moeten geven mensen met oogkleppen die niet begrijpen wat een forum is zijn het hier.
Ik den dat er azijn in roosdaal vloeit... of de wolfkens slechte invloed daar :wink: Wallonie is volgens mij nog altijd België of zijn wij
ondertussen gesplitst?
men commentaar van laatst gereden tt:
"mtb hoe mtb moet zijn!!! 1 van de betere tt's van dit jaar, tot men verbazing...
en nog is aquarius aan bevoorrading, waar vinde da nog..."

commentaar over ander tt
"Vertrekt aan de sporthal van FC Tubize. Redelijk tof tochtje, valt te zien welke richting ze gaan. Al paar keer gereden en meestal goed meegevallen, vorig jaar ietsje minder..."

en nog 1:
"Zwaar ttken, goe geamuseerd soms is véél baan but it was fun."

et voila:
"al paar keer gereden, best wel te pruimen ttke!!!"

en zeg ook wanneer het minder is, but hé daarom zijn er fora en zo negatief is het nu ook niet:
"k moet joeke gelijk geven, redelijk véél asfalt en weinige technische stukjes... maar kom we hebben kunnen biken dus gaan we niet zagen.
Bevoorrading was goed!
de afdaling aan het barbiehuis blijft toch nen lekkere zele...spijtig dat je zo rap beneden bent!"
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

hebben we hier een gevoelige snaar geraakt ?? #-o
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Raffie wrote:hebben we hier een gevoelige snaar geraakt ?? #-o
absoluut niet maar domme kinderachtige reactie...zo rap zen ik niet opgesmeten zene!!! je doet domme uitspraken zonder verder te kijken dan uwe neus lang is
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

MADRISTA666 wrote:
Raffie wrote:hebben we hier een gevoelige snaar geraakt ?? #-o
absoluut niet maar domme kinderachtige reactie...zo rap zen ik niet opgesmeten zene!!! je doet domme uitspraken zonder verder te kijken dan uwe neus lang is
ge zou het anders niet zeggen ... [-X
keep on smiling, Madrista !
Post Reply