Iemand hier al weest biken ??
Kan er van de vakantie voor een prikje een week naartoe .
Heb al is op de site van Wagrain gezien maar vind er weinig info over biken .
Oostenrijk
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
is mijn favoriete ski-oord! en ik heb daar inderdaad al mountainbike-routes zien uithangen in bushokjes...
de kans is groot dat ik er zelf naartoe ga van de zomer :D
swat, dit heb ik gevonden op de site van www.sportwelt-amade.com
"Unsere neue Mountainbikekarte beinhaltet die schönsten 22 Touren der Region. Die Touren sind eingeteilt in leicht, mittel und schwer, bestens beschildert und manche davon führen auf über 2000 m hohe Berge. Die Karte ist in allen Tourismusverbänden ab € 9,50 erhältlich."
groeten
de kans is groot dat ik er zelf naartoe ga van de zomer :D
swat, dit heb ik gevonden op de site van www.sportwelt-amade.com
"Unsere neue Mountainbikekarte beinhaltet die schönsten 22 Touren der Region. Die Touren sind eingeteilt in leicht, mittel und schwer, bestens beschildert und manche davon führen auf über 2000 m hohe Berge. Die Karte ist in allen Tourismusverbänden ab € 9,50 erhältlich."
groeten
Ik ben in de zomer naar Flachau geweest om te biken, ligt vlak bij Wagrain. Mooie streek en bike mogelijkheden genoeg. Rond Flachau liggen alvast een heel pak routes. Onze tochten waren wel altijd met een gids, handig om de mooie plaatsen te ontdekken. Van de vaste routes heb ik er niet zoveel gedaan.
In Wagrain ligt ook één van de enigste kabelliften in de omgeving waar je met de bike mee omhoog kunt. Is soms ook wel eens plezant.
Ik zal es zoeken naar die brochure met de routes en dan post ik ze hier wel.
In Wagrain ligt ook één van de enigste kabelliften in de omgeving waar je met de bike mee omhoog kunt. Is soms ook wel eens plezant.
Ik zal es zoeken naar die brochure met de routes en dan post ik ze hier wel.
In deze folder zie je dat er een hele hoop routes in de omgeving liggen. Wagrain staat er ook op. Tis wel een folder van ons hotel, een echte aanrader trouwens, ma ik vond geen aparte kaart van de routes. De routes zijn ook wel niet zo duidelijk beschreven ma je hebt zo wel een idee van wat er te beleven valt. Duidelijke omschrijvingen zijn ter plaatste zeker te vinden.
Greetings, Steven
Greetings, Steven