25/10/2009 BIERBEEK

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
hagar
Mountainbiker

Post by hagar »

Dacht de 45 te rijden, kwestie van niet TE vroeg te moeten starten.

Maar als ik al die commentaren hier lees zal ik zondag die lus van 20 er wel bij moeten nemen, ziet er geweldig uit.

Zeker omdat blijkt dat we een uurtje langer kunnen slapen: niet vergeten zondag is het WINTERUUR
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

@ Hagar: zelfde info op zelfde moment :-D Great minds think alike zeker :wink:
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

Weerbericht lokatie Bierbeek Zondag 25/10:

max:16°C
min:11°C
ZW wind: 19 km/u
5u zon
Neerslagkans: 9%

Tot morgen, Freaky !

PS: iets anders... nu ik even wat bikers 'uit de grote regio' aan de virtuele lijn heb: voor mijn job ben ik op zoek naar MTBikers (beginners, maar ook vooral experten die de vakbladen lezen of reeds lang in de 'scene' zitten) die willen deelnemen aan een (academisch) onderzoek rond MTB koopgedrag (lees: een individueel interview in Leuven of Gent, waarbij de geselecteerden vanzelfsprekend een compensatie krijgen in de grootorde van bv. een jaarabonnement op een lokaal MTB tijdschrift). Indien geïnteresseerd, stuur een PB'tje...

Iemand een suggestie waar ik best een topic hieromtrent open? MTB algemeen? Après-biking?
Torfoe
Mountainbiker

Post by Torfoe »

A d r i wrote:dat water blijft daar niet staan, het is gewoon een bronnetje dat boven in longueville ontstaat en daar naar beneden stroomt.. als je na die - gevaarlijke - afdaling naar rechts gaat denk je dat je in de Ardennen zit.. klim in een riviertje met stenen en keien.. echt de max :-D
Inderdaad, een =D> voor de organisatie ivm de up to date info.
Nog niet veel gezien zo'n goede informatie verstrekking. :-D
Torfoe
Mountainbiker

Post by Torfoe »

Kan er iemand mij de track van de 65 km doormailen. Kan ik wat volgen op men GPS morgen.
Of in GPB GPX of TcX, heb een edge 305.
Alvast bedankt.
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

Torfoe wrote:Kan er iemand mij de track van de 65 km doormailen. Kan ik wat volgen op men GPS morgen.
Alvast bedankt.
Hoi Torfoe, probleem is dat we het parcours in stukjes hebben verkend (voor het parcours-controle-team is het hele parcours opgesplitst in verschillende lussen waar telkens specifieke bikers van de organisatie op zitten). Deze stukjes zijn veel licht gewijzigd zijn de laatste weken, wat betekent dat we geen 100% accurate GPS track hebben van de tocht... Wat Adri hier bv. eerdere ge-post heeft (gezien hij tot de experten behoort waarop we een beroep doen om mee mooie paadjes te selecteren) bevat 80% van de stukken van de tocht, maar is dus zeker niet 100% accuraat. De afstanden en hoogtemeters op de site zijn ook gebaseerd op optelsommen uit substukken uit het parcours...

Dus jammergenoeg kunnen we je geen correcte track aanleveren... we zorgen er in elk geval voor dat de bepijling zo goed mogelijk zit...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Voor een actueel weerbericht kan je deze raadplegen. Blanden is op 5km van de start gelegen.
http://users.skynet.be/meteorecord/
Torfoe
Mountainbiker

Post by Torfoe »

Freaky wrote:
Torfoe wrote:Kan er iemand mij de track van de 65 km doormailen. Kan ik wat volgen op men GPS morgen.
Alvast bedankt.
Hoi Torfoe, probleem is dat we het parcours in stukjes hebben verkend (voor het parcours-controle-team is het hele parcours opgesplitst in verschillende lussen waar telkens specifieke bikers van de organisatie op zitten). Deze stukjes zijn veel licht gewijzigd zijn de laatste weken, wat betekent dat we geen 100% accurate GPS track hebben van de tocht... Wat Adri hier bv. eerdere ge-post heeft (gezien hij tot de experten behoort waarop we een beroep doen om mee mooie paadjes te selecteren) bevat 80% van de stukken van de tocht, maar is dus zeker niet 100% accuraat. De afstanden en hoogtemeters op de site zijn ook gebaseerd op optelsommen uit substukken uit het parcours...

Dus jammergenoeg kunnen we je geen correcte track aanleveren... we zorgen er in elk geval voor dat de bepijling zo goed mogelijk zit...
No problem, Bedankt voor alweer de snelle reactie en goede info
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

Torfoe wrote:
Freaky wrote:
Alvast bedankt.

No problem, Bedankt voor alweer de snelle reactie en goede info
Thx :wink: Binnen 20-tal min wel geen snelle reacties meer want dan moeten we gaan afpijlen... Ik probeer vanavond nog een update te posten wat betreft staat parcours
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

A d r i wrote:Neen, geen lianen..
wreeed jammer...het neigste stukske mtb uit de streek :-?

maar de rest ziet er ook goe uit :wink: ...start iets na 8 uur wintertijd
Post Reply