03/10/2009 Beveren-Leie

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

ROOBROECK GEERT wrote:Voor het gebruik van de Gavers moet je de provincie aanschrijven.
Na hun akkoord heb ik de zaak gaan bespreken met de de plaatselijke domeinchef en die had geen problemen met ons voorstel.
De provincie vraagt wel om aan enkele voorwaarden te voldoen en het is best om die te volgen.
Voor het gebruik van de paardewegen verwittigt de domeinchef de beide paardemanèges zodat ze het paardeverkeer kunnen beperken.
(voor meer info 0479/72.53.62).
En de privédomeinen in Wielsbeke ?? Ook daar overal aangevraagd of toelating gekregen ?
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

ROOBROECK GEERT wrote:Voor het gebruik van de Gavers moet je de provincie aanschrijven.
Na hun akkoord heb ik de zaak gaan bespreken met de de plaatselijke domeinchef en die had geen problemen met ons voorstel.
De provincie vraagt wel om aan enkele voorwaarden te voldoen en het is best om die te volgen.
Voor het gebruik van de paardewegen verwittigt de domeinchef de beide paardemanèges zodat ze het paardeverkeer kunnen beperken.
(voor meer info 0479/72.53.62).
Dank u wel!
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

Echt leuke toch was het hier!! ik heb de zondag ardooi gedaan en beveren leie stak er kop en schouders bovenuit!! volgend jaar ben ik terug...
ROOBROECK GEERT
Mountainbiker

Post by ROOBROECK GEERT »

Voor het crossparcours is toelating te vragen aan Waterwegen en Zeekanaal & dossierskosten te betalen : 50 euro + BTW.
Post Reply