MC Jo wrote:Alles ligt poederdroog. Maar in de afdalingen schuif ik wel met racing ralph, eigenlijk weinig tot geen grip met deze. Maar allez; glijdend naar beneden ging wel. Ik wil altijd iets teveel controle misschien.ATEGEV wrote:Hoe is de ondergrond voornamelijk?
Kwestie van bandenkeuze...
13/09/2009 Flanders Cup Geraardsbergen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
MerciMC Jo wrote:Amaaaaai, net terug van het parcours. Eens gaan verkennen om te zien of ik zou mee doen met de Citizen's race. Is voor mij persoonlijk te zwaar, vooral omdat ik zelf te zwaar ebn![]()
MAAR : WAT EEN PARCOURS!!!!!!![]()
TECHNISCH, ZWAAR, BEHENDIGHEID,....... ALLES HEB JE NODIG OM HIER DEFTIG OP ROND TE DRAAIEN.
RUDY : PROFICIAT!!! JE HEBT TERUG EEN SUPER PARCOURS IN ELKAAR GEBOKST!!!!!!![]()
![]()
![]()
VOOR DEGENEN DIE NIET KOMEN : DE AFWEZIGEN HEBBEN MEER DAN ONGELIJK!!!!
IK ZOU ZEGGEN : DOE MAAR EENS DE MOEITE OM NAAR DIT EVENEMENT AF TE ZAKKEN!!!
DIKKE PROFICIAT!!!![]()
![]()
![]()
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
+1pervelo wrote:MerciMC Jo wrote:Amaaaaai, net terug van het parcours. Eens gaan verkennen om te zien of ik zou mee doen met de Citizen's race. Is voor mij persoonlijk te zwaar, vooral omdat ik zelf te zwaar ebn![]()
MAAR : WAT EEN PARCOURS!!!!!!![]()
TECHNISCH, ZWAAR, BEHENDIGHEID,....... ALLES HEB JE NODIG OM HIER DEFTIG OP ROND TE DRAAIEN.
RUDY : PROFICIAT!!! JE HEBT TERUG EEN SUPER PARCOURS IN ELKAAR GEBOKST!!!!!!![]()
![]()
![]()
VOOR DEGENEN DIE NIET KOMEN : DE AFWEZIGEN HEBBEN MEER DAN ONGELIJK!!!!
IK ZOU ZEGGEN : DOE MAAR EENS DE MOEITE OM NAAR DIT EVENEMENT AF TE ZAKKEN!!!
DIKKE PROFICIAT!!!![]()
![]()
![]()
maar dit is het werk van gans de pervelo bende en sympathisanten!! Aan hen bij deze op voorhand al een dikke RESPECT!!
net terug van flanderscup in geraardsbergen, funklasse, zalig parcours maar dat wist ik gisteren na de verkenning al. we werden op voorhand gewaarschuwd dat het een tricky parcours was maar ik vond alles perfect te doen, echt mtbken, merci organisatie, op een tot de verbeelding sprekende lokatie ook.
- mtberke
- Mountainbiker
Allereerst wil ik de persoon bedanken die mij een duwtje gegeven heeft net in de laatste ronde nadat ik mijn ketting in flarden gereden had.Dit was net voor de laatste afdaling aan de smalle slotklim.Hierdoor kon ik mijn plaats enigszins behouden na een zware loopinspanning bergop tot aan de finish.
Van sportiviteit gesproken.
PROFICIAT AAN ALLE VLAAMS KAMPIOENEN EN TOT VOLGEND JAAR IEDEREEN;
Van sportiviteit gesproken.
PROFICIAT AAN ALLE VLAAMS KAMPIOENEN EN TOT VOLGEND JAAR IEDEREEN;