06-09-09 Olloy-sur-Viroin

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
berggeitje1
Mountainbiker

Post by berggeitje1 »

Het was inderdaad een supertochtje.
Het was de 2de maal dat ik deze gereden heb, en vond het nog stukken beter dan de vorige editie.
Het is de verre verplaatsing meer dan waard, het parcours was uitstekend mooie klimmetjes en dito afdalingen.
Het is een van de betere tochten en zeker niet te onderschatten.
Wij hebben nergens last van gehad, alles voldoende op de BV en nergens moeten aanschuiven.
giëte
Mountainbiker

Post by giëte »

Felecitaties en bedankt Catsbikers voor deze machtige maar moordende tocht.Een prachtige streek, van bij het begin "a bloc" bergop, bangelijke afdalingen,zeker 90 procent off-road , kortom DIT WAS HET , dit was KICKEN.De cijfers met de hoogtemeters spreken voor zich, ik denk dat er zich veel mispakt zullen hebben, de laatste 25 km maar weing volk meer gezien, was zeker één van de zwaarste edities tot nu toe.Morsdood aangekomen van de 65(14,1gem.), maar o zo voldaan.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Een beetje te vergelijken met Theux dan!?
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

zwiebertje wrote:Een beetje te vergelijken met Theux dan!?
Niet echt. Vond deze leuker! Maar dat is mijn mening natuurlijk!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ja Steven,in zo'n gezeldschap kan dit niet anders of je mooiste en leukste tocht geweest zijn? :lol:
Heb je konstant de kop moeten trekken of ook mogen "genieten" in't achterwiel...van het panorama? :wink:
Offf...was ze té snel,om haar achterwiel te houden?? :P
berggeitje1
Mountainbiker

Post by berggeitje1 »

Vond hem ook mooier dan Theux, vooral door de vele singletracks en lekkkere afdalingen.
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

berggeitje1 wrote:Vond hem ook mooier dan Theux, vooral door de vele singletracks en lekkkere afdalingen.
Ik ook,die eene afdaling ergens in begin,lag er wel supergladjes bij hé? 8)
berggeitje1
Mountainbiker

Post by berggeitje1 »

Die afdaling vond ik de mooiste stukjes van gans de tocht.

Ze was inderdaad vrij glad en het beste vond ik dat er pas halfweg een bordje stond met DANGER. Het enige nadeel is wel dat de minder technische bikers daar te voet naar beneden gingen waardoor wij een klein beetje gehinderd werden. Maar ja ieder rijd naar best vermogen, ik maak me daar niet kwaad om. Aldoende leert men.
T&L
Mountainbiker

Post by T&L »

@roeln
Deze editie was superzwaar in vergelijking met vorige.
Mijn gemiddelde was 12,96 km/u voor de 65 km. In 2007 deed ik de 85 km met een gemiddelde van 14,56 km/u. Dit zegt genoeg denk ik.
Dus als dit je eerste, echte ardennenrit was dan zou ik zeggen, chapeau!

Ik rij al meer dan 10 jaar eigen, geïmproviseerde tochten in deze streek die ik vooraf op stafkaarten uitstippel en toch weten de Catsbikers telkens weer nieuwe, verrassende tracks voor te schotelen.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

ik stel voor om deze topic te sluiten, en te stoppen om deze tocht te loven.
Hiervoor reclame maken is er over

Aan zij die er niet bij waren: slecht bepijld, slecht parcours, slechte bevoorrading en oersaai.

Aan zij die er bij waren: gaan julie volgende jaar terug? Ik zeker hoor! Gewoon schitterend tochtje!!!
Post Reply