02/08/09 Bekkevoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

sorry meningen verschillen, maar deze tocht was niet mijn ding: Ik zoek toch iets meer in een parcours dan alleen maar brede lange dreven. Wel lekker geklommen. Zal waarschijnlijk allemaal inherent zijn aan de streek. Maar dan weten we dat ook weer voor de volgende keer. 40 km gedaan, had er nog wel wat meer kunnen doen
Jammer van de regen maar als ik eenmaal warm ben maakt mij dat niet veel uit dan rijd ik evengoed in korte broek en korte mouwen. Pluspunt dat ze een noodnummer meegaven, maar groot minpunt geen bewaakte stalling met problemen zoals bulls eye aangeeft, het zal de jouwe maar zijn die ze weghalen.
Ik kan voorlopig geen peer of appel meer zien
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Vandaag daar ook gaan rijden, ik en den Benny toch maar doorgezet en de 65km afgereden, daarna nog ne te korte après, spijtig van het weer maar natter dan nat kan toch ni he LOL :-D
Bevoorrading en parcours was voor mij OK, in Bekkevoort zijn er geen singletracks dus kan je niet anders dan over veldwegen rijden, aan elke streek zijn er voor- en nadelen.
Volgend jaar beter weer he mannen.
Vintage Biker
Mountainbiker

Post by Vintage Biker »

Nat of nie nat het was een parcourke waar ge stevig op kunt doorvlammen. Vandaag was het hoe vettiger hoe prettiger.
Over de pijlen heb ik zo mijn bedenkenigen: klein witte flappekes 10cm boven de grond, en niet te veel hé mannen; Ben in het begin op een grote baan een paar km verkeeerd gereden. Gestart voor de 65k toch maar binnengereden op de 48 die er uiteindelijk toch 53 zijn geworden.
Tot volgend jaar mannen
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Ondanks de regen was het een toffe rit.
Voor de 65 gestart en blijkbaar ergens gemist want aan de 2de bevoorrading miste ik iets van een 7km.

Ahja goed geamuseerd, liever dit dan 3 uur zand ademen in 34 graden.
krikkese
Mountainbiker

Post by krikkese »

Prima organisatie! Voor 2,5euro krijg je tijdens de 65km 2 bevoorradingen en is er nog een foto-service. Waar vind je dat nog?
'k Heb te doen met de inrichtende club, want het weer zat wel erg dik tegen...

En dan nog een ergernis die mij van het hart moet: stop in godsnaam is met flyeren als je zeker weet dat het zo gaat regenen!
'k Heb vandaag weer een hoopje pulp van onder mijn ruitewissers mogen krabben... arghhh :evil:
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Inderdaad wreed ambetant!
Weggesmeten geld ook want je kon geen enkele flyer nog lezen! :-?
En je krijgt elke week dezelfde flyers #-o
We zitten in het cybertijdperk hé gasten! :lol:
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Leuke tocht, voor 3€ zeker waar voor het geld. Ik heb het ook maar zonder regenjasje gedaan; dat viel best mee. Wel zielig van de mensen die 5 meter na de start de Granny flyer op de grond gooiden. Je bent toch beter opgevoed dan dat. Dat papiertje weegt misschien 1 gram; stop het in je zak en vertrek.
CASH
Mountainbiker

Post by CASH »

best leuk gereden het klimmen was wel leuk .voor de rest wel wat saai.
de regen was niet erg , terwijl ik sommige hoorde klagen over koude knieen.alleen zal de wasmachine dit minder leuk vinden.

maar voor de rest ok .
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Ik heb vandaag de dapperen mogen bedienen aan de tweede bevoorrading (enige voor 15-25km).

Ondanks het slechte weer niks dan positief ingestelde bikers zien passeren! =D>

Minpuntjes zullen zeker bekeken worden.

En... Na regen komt zonneschijn! :wink:
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

voor mij was dit de eerste toertocht met de MTB (geleende fiets)
om te kijken of het MTB'en mij lag, en dit was ondaks het weer toch wel een leuke rit.

Nu maar eens kijken voor mijn eigen bike :-)

groeten
Post Reply