05/07/2009 Oud-Heverlee Meerdael Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Oldie wrote:@ikke met de fiets: ontwijk het vroegere startuur; deze mannen doen wel hevig maar moeten van de vrouw of hun moeder of hun schoonmoeder op tijd terug zijn voor het eten. Vertrek net voor het sluiten vd inschrijvingen en kies voor een lange afstand, zalig.
Nog erger zijn diegenen die in't weekend ni op tijd uit bed raken en ook op tijd terug moeten zijn.
christmtb wrote:Met alle respect hoor,maar op de 30km zal je niet veel last hebben van koerskiekens. Enjoy your ride dude !!!
Al diegenen die de 66 doen moeten grotendeels over de 30 hé.
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

als je vroeg vertrekt voor de 30, heb je de op de meer technische stukken minder problemen met snellere marathonmannen .
deze zitten dan nog lustig te zweten op de extra lussen en komen pas later terug op gemeenschappelijk terrein ... =P~
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Hou nog maar wat jus over voor op het laatst, het zal nodig zijn.
Heb daarstraks een stukske van de tocht gedaan en om door die zandbak op het laatst te raken zonder afstappen was het nodig alles uit de kast halen.
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

ahaaa .. ne zwartrijder ... :lol:

nee serieus, ben er op 3 verkenningen maar 1 X in geslaagd om fietsend door diene zandbak te geraken -- als ge op da kantje kunt blijven is't natuurlijk peanuts .. :wink:
zwolm
Mountainbiker

Post by zwolm »

Awel wie dat morgen komt biken smeer u maar dubbel in tegen de zon en het eventuele stof dat er zekers aanwezig zal zijn. 8) 8) 8) Bij het afpijlen deze morgen al van het goed weer, parcour, en natuur genoten dus tot morgen. :roll: :roll:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

sandcrawler wrote:
christmtb wrote:Met alle respect hoor,maar op de 30km zal je niet veel last hebben van koerskiekens. Enjoy your ride dude !!!
Al diegenen die de 66 doen moeten grotendeels over de 30 hé.
ah, dus dan moet ik oppassen da'k den bocht van 30 km ni mis, anders zit ik daar nog bezig tot den donker :-?
krijgen de rijders een planneke ofzo mee ?
beef-cake
Mountainbiker

Post by beef-cake »

Ja, wij komen af voor de 66km, met ons vieren !
punky
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 1 & Cannondale F600 Xt Raceface & Kona Cindercone Xt Magura's

Post by punky »

zal morgen eens zien of de 66km me terug lukt heb deze week toch al terug 140km in de beentjes zitten hopelijk kan ik nu maltje al wat beter volgen want ben al weer 5kg kwijtgeraakt :P
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Wegens plannen in de namiddag zal ik er niet geraken.
Jammer, maar het is al een mooie tocht voor op mijn lijstje 2010 :wink:
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Foempes wrote:ahaaa .. ne zwartrijder ... :lol:

nee serieus, ben er op 3 verkenningen maar 1 X in geslaagd om fietsend door diene zandbak te geraken -- als ge op da kantje kunt blijven is't natuurlijk peanuts .. :wink:
hier nog ne zwartrijder...maar dan wel onbewust want ik volgde gewoon de Bloso route van Overijse :wink:

de bepijling is alleszinds in orde!!! =D>

normaal tot morgen!
Post Reply