05/07/2009 OTEGEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Collega's Krierecrossers,

Ge moogt ook een schoon bendeke Steenbakkers verwachten #-o
Heb gezien dat alles hier in de streek volhangt met 'Steenbakkers-Oranje' pijlen ................
Bepijling gaat alleszins duidelijk zijn [-o<

Gr,
Casper :-D
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Post by sjarlewie krierecrosser »

De pijlen zouden moeten perfect zijn als ze er afblijven tenminste maar morgen word er nog voorgereden van enkele crossers.

mvg jonathan
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

ok, we zijn er klaar voor. Met een zes tal boskantrijders (messchien wat meer). Zullen we rond 8 uur vertrekken. Hopelijk blijven de onweeders wat uit. Tot morgen.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik heb nog plannen voor de namiddag, dus kan ik het niet ver van de deur gaan zoeken.
Hierdoor ga ik toch naar Otegem komen, maar het is nog steeds geen 2de keus zulle.
Het is een mooi ritje en dat zal morgen niet anders zijn :bounce:
Om kwart voor aanwezig om tegen 8u te vertrekken.
snowman
Mountainbiker

Post by snowman »

Proficiat met jullie tocht, veel afwisseling en enkele mooie passages alleen jammer dat ik de splitsing 70/55km niet gezien heb... wou de 70 rijden maar het waren er slechts 53km...
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Mooi mooi mooi, leuke tocht, tot aan 1ste bev. bijna geen meter vlak..
Ikzelf verschrikkelijk gezweet, daar ik vanmorgen bij het vertrek regen voelde vallen, iets te warm gekleed #-o
Zéér verzorgde bevoorradingen
Goed uitgepijld
Leuke après
Goede afspuitstand

Kortom: TOP
Tot volgend jaar
Bike buyer
Mountainbiker

Prachtig

Post by Bike buyer »

Na maanden inactief en een 8 maanden geen TT meer gereden te hebben smaakte deze des te meer. =D> =D> =D>
Parcour, redelijk gekend doch daarom zeker niet minder leuk en fun. :bounce: :bounce: :bounce:
Qua organisatie, helemaal af...............gevaarbordjes waar nodig, seingevers, verwende bevoorrading,..... =D> =D> =D> =D> =D>

Ben ik te positief omdat ik terug een TT kon rijden, ik denk het niet.
Genoten van begin tot einde.

Otegem tot volgend jaar. 8) 8)
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Machtig mooie tocht. Ik heb mij niet beklaagd dat ik van Zwevezele naar Otegem ben gereden. Ik ben voor de 77 gegaan. En uitgereden. Allez soms gekropen. Man wat heb ik vandaag dat klein manneke met die grote voorhamer op mijn pad tegengekomen. Niet normaal. Maar over de tocht niets dan lof.
Bevoorradingen (3 op 77): 10/10
Bepijling: 10/10 (met lintjes na iedere afslag, waarschuwingsborden en bordjes met de naam en lengte van iedere strook)
Apres dik in orde.
De afspuitstand 10/10
Mij zien ze hier zeker terug bij volgende organisaties.
Ookal heeft dit Shellmanneke de man met de hamer ietske te veel tegen gekomen vandaag.
Greetz
Wes
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Deze tocht en organisatie was super!
Krierecrossers, dank u!
Keystof
Mountainbiker

Post by Keystof »

't was heel erg dik in orde. Samen met 11 keyboners deze morgen vetrokken aan de streep... en allen aangekomen...
dacht eerst van de 42 te doen, dan de 52, ten slotte ben ik voor de 58 gegaan en gestrand op 60km met een gemiddelde van 19. Nie slecht voor mezelf.
Niks dan lof, en volgend jaar zijn we er weer; doch 1 minpuntje: wellicht door jullie eigen succes en het mooie weer was het water op de eerste bevoorrading al snel op. Ik had nog net het laatste bekertje die ik dan ook plichtsbewust gedeeld heb met m'n collega.
Voor de rest: super!
Post Reply