Ervaringen Decathlon

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Barteken
Mountainbiker
Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)

Post by Barteken »

Helaba,

Bij mij is alles van Decathlon : fiets, kledij, schoenen, handschoenen...

Tot nu toe heel tevreden van : nooit kou (en gereden bij - 6) gehad of nat geweest...

Ook garantie is perfect verlopen : eerste paar schoenen waren de plaatjes kapot, kon geen spd plaatjes opzetten, terug geweest en onmiddelijk paar nieuwe gekregen...

Nieuwe fiets daar nu ook gekocht (enkele weken geleden) en moet nog ne keer binnen voor gratis eerste onderhoud... Vorige fiets kwam ook van ginder... voorlopig niets dan lof : prijs/kwaliteit denk ik niet dat je ergens anders beter vind... Enne, op tourtochten zie je meer en meer DC kledij opduiken.
Groets
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

da is mij ook opgevallen van die kleding, maar denk wel dat da is omdat we er meer en meer op letten...maar idd : heb ook nog nooit kou gehad
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

ella

Bij mij komt bijna alles van decathlon (bahalve lange broek en fiets zelf)
Helm,schoenen,handschoenen,schoenovertrekjes,speciaal onderlijveke,wintervest,..Van bijna alles content Behalve van de overtrekjes die scheuren echt wel heel rap.Kdenk nie dat ik die kan terugbrengen want kheb geen kasticket 'was een cadaeutje (daar vraag je het kasticket natuurlijk nie bij als je dat krijgt he :lol: )
pointbreak
Mountainbiker
Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race

Post by pointbreak »

Gisteren een probleem gehad met mijn RR 8.1 zelf veroorzaakt door mij tijdens onderhoud.
Achterste wiel zat geblokkeerd tussen de rempistons !
Paniek, hoe los ik dat op ??
Weet ik niet...? #-o
De fietswinkel op het eind van de straat is al gesloten !!
Zaterdag avond 18.30 hr. Decathlon sluit in de winter om 19.30 hr.
Vliegensvlug naar daar in de hoop dat ze me nog willen helpen.
Iets voor 19.00 hr daar en ik werd direkt geholpen, en het probleem was snel verholpen.
Nog wat technische uitleg gekregen, nieuwe remblokjes gestoken want die waren hellemaal op en nog wat kleinigheidjes.
Toch een half uurtje werk.
Moest enkel de remblokjes betalen ! [-o<
Dus supertevreden terug naar huis !!
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

zelf ook best tevreden over decathlon, maar heb wel al ondervonden dat je best voor de merken van decathlon zelf kiest, want de merkproducten zoals bv adidas ea zijn bij decathlon zeker niet goedkoper dan in andere sportzaken
finux
Mountainbiker

Post by finux »

Ik lees hier nergens over de nieuwe Decathlon winkel dat open gegaan is verleden woensdag te Anderlecht...naast de Cora.
Is niet alleen gloednieuw, maar alles is ook voorradig (alle producten/ maten )...plus er zijn verschillende koopjes te doen.
Via Ferrata
Mountainbiker

Post by Via Ferrata »

finux wrote:Ik lees hier nergens over de nieuwe Decathlon winkel dat open gegaan is verleden woensdag te Anderlecht...naast de Cora.
Is niet alleen gloednieuw, maar alles is ook voorradig (alle producten/ maten )...plus er zijn verschillende koopjes te doen.
Werk in Brussel. Is idd megagroot (wel geen 5000 vierkante meter op de vloer, zoals ze zeggen). En er zijn koopjes te doen naar aanleiding van de opening die je in de andere vestigingen in het land niet vindt. Spotgoedkope deals in de RR shorts (ook met echt zeem).

Heb mijn bike voor het eerste onderhoud er binnengedaan en s'avends weer afgehaald. Onderhoud gratis zoals conform bij DC binen de 3 maanden. Ik zat echter al 2 weken over die periode maar dat was gn enkel probleem ( =D> ). Aangezien we veel modder doen in de winter zijn de (toch wat mindere) schijfjes achteraan reeds weggesleten, maar dat is mijn eigen fout aangezien ik ze niet "gerodeerd" of ingesleten heb op de weg en onmiddelijk met de nieuwe bike in de mud ging. De technieker vertelde van de slijtage en heb heb er me een paar nieuwe schijfjes gekocht (15 Euro) die ik nu wel zal inrijden.

Inzake hun eigen merken een zeer goede P/Q, inzake merkproducten (spreek van Alpinisme) vond ik elders goedkopere North Face alsook crampons.
parring
Mountainbiker

Post by parring »

ik heb al in roeselare, kortrijk en monaco geweest. Monaco is wel klein maar ze hebben veel binnen, anders is er ook een in st omer en in duinkerke, deze in duinkerke is bij de auchon
edse
Mountainbiker

Post by edse »

Op hun website vermelden ze dat ze "niet tevreden geld terug garantie" geven en dat ze ook de goedkoopste zijn en dat je uw eventueel teveel betaalde bedrag terug krijgt.
Nu had ik de tacx satori gekocht die in promotie stond maar bij thuiskomst had ik er een beetje spijt van.Eigenlijk had ik mezelf niet voldoende geinformeerd wat de mogelijkheden waren van zo een tacx.
Na wel goed geinformeerd te zijn ikke ermee terug naar de vestiging in Roeselare ( daar gekocht ).Als ik zei dat ik die terug bracht dan was er efkes stilte,maar als ik dan erbij vertelde dat ik de duurdere flow zou meenemen was dat dus geen probleem.
Wel was ik heel goed geinformeerd en bij van eyck staat zo een flow aan 235€.Maar bij hen was dat 300€.
Men ging het uitzoeken en het prijsverschil terugvorderen als dit werkelijk zo was.
Voorlopig is er nog niks gestort op mijn rekening,ben eigenlijk wel eens benieuwd.
Ik hou jullie op de hoogte of ze hun beloftes nakomen.
:roll:
parring
Mountainbiker

Post by parring »

edse wrote:Op hun website vermelden ze dat ze "niet tevreden geld terug garantie" geven en dat ze ook de goedkoopste zijn en dat je uw eventueel teveel betaalde bedrag terug krijgt.
Nu had ik de tacx satori gekocht die in promotie stond maar bij thuiskomst had ik er een beetje spijt van.Eigenlijk had ik mezelf niet voldoende geinformeerd wat de mogelijkheden waren van zo een tacx.
Na wel goed geinformeerd te zijn ikke ermee terug naar de vestiging in Roeselare ( daar gekocht ).Als ik zei dat ik die terug bracht dan was er efkes stilte,maar als ik dan erbij vertelde dat ik de duurdere flow zou meenemen was dat dus geen probleem.
Wel was ik heel goed geinformeerd en bij van eyck staat zo een flow aan 235€.Maar bij hen was dat 300€.
Men ging het uitzoeken en het prijsverschil terugvorderen als dit werkelijk zo was.
Voorlopig is er nog niks gestort op mijn rekening,ben eigenlijk wel eens benieuwd.
Ik hou jullie op de hoogte of ze hun beloftes nakomen.
:roll:
op de site staat binnen de dertig kilometer ik weet niet of de afstand naar van Eyck hier in licht, er staat ook niet geldig tijdens solden
Post Reply