15/02/2009 Linkhout-Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Van 00.26 tot 2.04 mijn eigen dik gat kunnen bewonderen, sta er zelfs verstomd van dat ik met zo een aërodynamisch lijf (druppelvorm) nog zo hard ga, althans zo lijkt het toch of het moest zijn dat het een versnelde weergave is.Crash Boom! wrote:filmpje van de tocht op http://www.2fast2follow.tk
- Crash Boom!
- Mountainbiker
Post by Crash Boom! »
Weergave is nie versneld, ge reed wel degelijk een goed tempo en achter u dik gat zat ik schoon uit de wind , merci daarvoor.Serge R wrote:Van 00.26 tot 2.04 mijn eigen dik gat kunnen bewonderen, sta er zelfs verstomd van dat ik met zo een aërodynamisch lijf (druppelvorm) nog zo hard ga, althans zo lijkt het toch of het moest zijn dat het een versnelde weergave is.Crash Boom! wrote:filmpje van de tocht op http://www.2fast2follow.tk
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Monke, heel terecht.
Geen helm, niet fietsen, vind ik. Ben zelf ne keer serieus tegen de grond gegaan. Mijn helm hoort nu thuis in mijn persoonlijk archief. Zelf ben ik, dank zij, nog steeds aan het biken. Zet hem op!
Geen helm, niet fietsen, vind ik. Ben zelf ne keer serieus tegen de grond gegaan. Mijn helm hoort nu thuis in mijn persoonlijk archief. Zelf ben ik, dank zij, nog steeds aan het biken. Zet hem op!
Het bestuur wil alle deelnemers( 1338) danken voor hun komst en hopelijk zien we jullie volgend jaar terug.
Ondanks het zeuren over het slechte weer( van sommige op het forum die toch niet komen:wat zoeken ze dan hier??) is het weer nog goed meegevallen en was er vlot te rijden op misschien wat gladde stukjes na.
Voor de rest is alles weer vlot en prima verlopen, enkel de douches hadden het moeilijk door onvoorziene omstandigheden bij de extra installatie. de douchewagen uit het verleden kon niet meer gehuurd worden ,vandaar dat we nu reeds bezig zijn naar een oplossing om volgend jaar iedereen zeker van warm water te voorzien.Als alternatief hadden we douches aan het schulensmeer voorzien,maar dit was een stukje rijden van kantine.
Sorry voor de late kantine gebruikers maar de afspuitwagen wordt opgehaald door Fiets-promo( rond 13u30)en de fietsen parking kan niet blijven staan voor een 8 tal fietsen, in de tent waren ze eigenlijk ook nog bewaakt.
Verder dank aan alle sponsors en helpers (die het ganse weekend hun best gedaan hebben).
Verder nog veel fietsplezier aan allen en tot wederzien- of horen.
Ondanks het zeuren over het slechte weer( van sommige op het forum die toch niet komen:wat zoeken ze dan hier??) is het weer nog goed meegevallen en was er vlot te rijden op misschien wat gladde stukjes na.
Voor de rest is alles weer vlot en prima verlopen, enkel de douches hadden het moeilijk door onvoorziene omstandigheden bij de extra installatie. de douchewagen uit het verleden kon niet meer gehuurd worden ,vandaar dat we nu reeds bezig zijn naar een oplossing om volgend jaar iedereen zeker van warm water te voorzien.Als alternatief hadden we douches aan het schulensmeer voorzien,maar dit was een stukje rijden van kantine.
Sorry voor de late kantine gebruikers maar de afspuitwagen wordt opgehaald door Fiets-promo( rond 13u30)en de fietsen parking kan niet blijven staan voor een 8 tal fietsen, in de tent waren ze eigenlijk ook nog bewaakt.
Verder dank aan alle sponsors en helpers (die het ganse weekend hun best gedaan hebben).
Verder nog veel fietsplezier aan allen en tot wederzien- of horen.