01/02/2009 Herne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Dat is voor mij geen probleem hoorMC Jo wrote:Als ge uit uwen tram geraakt![]()
tot subiet hé
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Mooie tocht, goed bevoorrading.
Om dan toch een opmerking te geven, misschien beetje meer offroad, er waren toch nog redelijk wat klimmetjes op asfalt.
Al bij al dikke meevaller.
Denk dat ik de bike van S-biker Gert ook heb gezien (en hemzelf erop
), mooi fietske, vooral opvallend met de rode kabelset. 
Om dan toch een opmerking te geven, misschien beetje meer offroad, er waren toch nog redelijk wat klimmetjes op asfalt.
Al bij al dikke meevaller.
Denk dat ik de bike van S-biker Gert ook heb gezien (en hemzelf erop
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Mooie tocht , schitterende bepijling , overal gevaarlijke stukken aangeduid met bordjes
Parcours lag er wel harder bij dan gisteren.
Ben heel laat vertrokken (10.20) en toch nog behoorlijk wat volk gezien op parcours. Ik denk dat er veel volk was.
Bloempje voor de dames maar aangezien ik nog met de fiets naar Ternat moest, kreeg ik een klein flesje wijn in mijn achterzak gestopt ipv een bloempje. Dank u
Volgend jaar weer van de partij.
Parcours lag er wel harder bij dan gisteren.
Ben heel laat vertrokken (10.20) en toch nog behoorlijk wat volk gezien op parcours. Ik denk dat er veel volk was.
Bloempje voor de dames maar aangezien ik nog met de fiets naar Ternat moest, kreeg ik een klein flesje wijn in mijn achterzak gestopt ipv een bloempje. Dank u
Volgend jaar weer van de partij.
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Was inderdaad aanwezig, waar juist heb je me gezien, je had een seintje moeten geven altijd leuk om eens forumrijders in levende lijve te ontmoeten.Dr.Gonzo wrote: Denk dat ik de bike van S-biker Gert ook heb gezien (en hemzelf erop), mooi fietske, vooral opvallend met de rode kabelset.
Van thuis vertrokken en sommige stukken 2 keer gereden, vond het parcour goed meevallen als je de streek wat kan. Heb deze toer al 3 jaar na mekaar gereden en heb al 3 verschillende parcours gezien, deze editie leunde sterk aan bij deze van vorig jaar maar was toch weer anders uitgepeild
Goede aanduiding voor de gevaarlijke plaatsen
Terug thuis een 72 km, 740hm en avg 21.2 op den teller en nu een prachtige WK kampioen in Hoogerheide, proficiat Niels
- MaC'Red
- Mountainbiker
vandaag voor onze 6de keer (denk ik) ook naar Herne geweest, naar goede getrouw was Koen niet echt op tijd maar veel kan ik niet aan veranderen vrees ik.
Toch om iets na negen kunnen aanzetten en de grote bende net gemist denk ik, doordat het bijna 3 weken geleden was wou Koen de 33 km rijden wegens niet al te beste form.
Ik mocht niet klagen eigenlijk en reed overal soepel naar boven, Onderweg ene jan opgevist dat een collega van Koen blijkt te zijn en die een eindje aan de rekker gehangen tot de bevoorrading waar we dan de hele bende tregen gekomen zijn.
Met een verwoede poging mijne compagnon naar de 45 km te krijgen bleek te mislukken en ons maar tot de 33 km behouden en beetje bioj beetje de pees wat meer opgelegd dat ik de laatste 3 km nog alleen verder reed.
Het parcours was wederom wat anders wat steeds tof is natuurlijk, het lag er bij momenten wel zeer veraderlijk bij met de ijsplekken waar we wel aan de start waren voor gewaarschuwd ( slimme zet van de organisatie ).
En door de vrijskoude van voorbije dagen waren de sporen ook een stuk harder geworden waardoor ge soms al eens rare stunten moest uithalen om recht te blijven, daar ben ik vandaag zeer goed in geslaagd
Aan de organistaie ne dikke chapeau voor het parcours, de bepijling en de ravito dat een waar buffet was, echter tegen het einde hebben we graag ok wat off road stroken onder de wielen.
mijn tellerke had op 37.7 km een 327 hm's opgemeten.
de MC kalender heeft ondertussen ook een update gehad
MaC'Red
Toch om iets na negen kunnen aanzetten en de grote bende net gemist denk ik, doordat het bijna 3 weken geleden was wou Koen de 33 km rijden wegens niet al te beste form.
Ik mocht niet klagen eigenlijk en reed overal soepel naar boven, Onderweg ene jan opgevist dat een collega van Koen blijkt te zijn en die een eindje aan de rekker gehangen tot de bevoorrading waar we dan de hele bende tregen gekomen zijn.
Met een verwoede poging mijne compagnon naar de 45 km te krijgen bleek te mislukken en ons maar tot de 33 km behouden en beetje bioj beetje de pees wat meer opgelegd dat ik de laatste 3 km nog alleen verder reed.
Het parcours was wederom wat anders wat steeds tof is natuurlijk, het lag er bij momenten wel zeer veraderlijk bij met de ijsplekken waar we wel aan de start waren voor gewaarschuwd ( slimme zet van de organisatie ).
En door de vrijskoude van voorbije dagen waren de sporen ook een stuk harder geworden waardoor ge soms al eens rare stunten moest uithalen om recht te blijven, daar ben ik vandaag zeer goed in geslaagd
Aan de organistaie ne dikke chapeau voor het parcours, de bepijling en de ravito dat een waar buffet was, echter tegen het einde hebben we graag ok wat off road stroken onder de wielen.
mijn tellerke had op 37.7 km een 327 hm's opgemeten.
de MC kalender heeft ondertussen ook een update gehad
MaC'Red
Last edited by MaC'Red on Sun 01 Feb 2009 18:09, edited 1 time in total.
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Welke uitrusting had ge aan?Dr.Gonzo wrote:Aan de bevoorrading zag ik je net toekomen achter mij maar ik denk dat je daar terug voor mij bent vertrokken.
Daarna dacht ik je nog eens te hebben gezien in de afdaling waar het ijs links en rechts op de weg lag.
't Was daar wat gevaarlijk en wat snel om een praatje te maken.![]()
Een volgende keer.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
rood-zwarte specialized trui en versluys broeks-biker gert wrote:Welke uitrusting had ge aan?Dr.Gonzo wrote:Aan de bevoorrading zag ik je net toekomen achter mij maar ik denk dat je daar terug voor mij bent vertrokken.
Daarna dacht ik je nog eens te hebben gezien in de afdaling waar het ijs links en rechts op de weg lag.
't Was daar wat gevaarlijk en wat snel om een praatje te maken.![]()
Een volgende keer.