Ondanks dat het toch reeds vrij laat in de voormiddag was, was het toch vrij druk om en rond Het Sportkot.
Eén van de parking-zoekende chauffeurs kon het zelfs niet laten om een kiss and ride uit te voeren met zijn fietsenrek tegen mijn camionette met een gehavende bumper en kapot achterlicht als gevolg
Maar dat kon de pret niet drukken. Al verscheidene keren hier van start gegaan,maar gisteren was het echt Genieten van de eerste meter.
Sommige tochten zijn voorspelbaar en blijven leuk, awel dit is er zo ééntje.
Schitterende blauwe lucht, mooi parcours en alles bij mekaar toch redelijk goeie benen , ondanks het feit dat het de zesde maal was dat ik op de bike kroop in acht dagen (straf hé
Onderweg zelfs het hoogtepunt in mijn "carrière" genoteerd...Nicolas Vermeulen en Filip Meirhaeghe in één vloeiende beweging voorbijgestoken
Op het laatste stukske onverhard (het maisveld) nog redelijk onzacht in aanraking gekomen met Oudenaardse bodem, maar dat kon de pret niet drukken.
Na het biken had ik zelfs een volledige kleedkamer ter mijner beschikking en de warme douche deed veel deugd na deze alweer geslaagde tocht.
Hopelijk tot de volgende