21/12/08 Asse (VlBr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Prachtige t, eindelijk nog eens in Asse ons hart kunnen ophalen, soms leek het een groep van patenten met de vallende ziekte die over de velden van Asse aan het voortbewegen waren maar desalniettemin mij kostelijk geamuseerd. Bedank aan de hopduivels voor de organisatie. CU next year
=D> =D> =D>
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

proficiat hopduvels,prachtig maar vettig (lees schuiverig) parcoer, slechts 1 stukje dat echt klote was (na de bevoorrading),goede afpijling en bevoorradingen en lekkere hotdog en nen goeie aprés(geen wachttijden )

Goe gedaan mannen =D> =D> ik had ni anders verwacht en had nen warme douche (11u) =D> :P

nu nog 't vloke eens herkuisen #-o #-o
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

de ware wrote:proficiat hopduvels,prachtig maar vettig (lees schuiverig) parcoer, slechts 1 stukje dat echt klote was (na de bevoorrading),goede afpijling en bevoorradingen en lekkere hotdog en nen goeie aprés(geen wachttijden )

Goe gedaan mannen =D> =D> ik had ni anders verwacht en had nen warme douche (11u) =D> :P

nu nog 't vloke eens herkuisen #-o #-o
Inderdaad Ware,

Nu snap ik waarom jij overal een korter wegske neemt :^o :^o :^o !!! Namelijk om warm water te hebben in de douche en zeker als één van de eersten aan uwen drank te kunnen. :lol: :lol: :lol:
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

Staan er al foto's van gisteren online? En via welke oe er el vind ik die?
zorro
Mountainbiker

Post by zorro »

de jakke wrote:Daarstraks ook gereden, was inderdaad een mooie, maar veruit de zwaarste tocht die ik gereden heb in het pajottenland...

Misschien lag het aan de kerstmarkt gisteren, maar het draaide niet echt goed, en collega moddervreter draaide al helemaal in de soep, puur op karakter blijven bollen, wel mooi...

Iemand van de wolfkens serieus tegen de vlakte gegaan, alles ok ermee?
Na 3 jaar rijden beginnen er meer en meer bekende gezichten rond te rijden, zelfs ondergetekende smurf werd herkend :-)
zijn gatje zal elke kleur van de regenboog krijgen dees week, hij was aan het oefenen, vertrekt vanaf morgen op skiverlof!!! :-D :-D
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Goed gedaan Hopduvels , tot volgend jaar =D>

Volgende week 28/12 Vinderhoute
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

dirty wrote:Goed gedaan Hopduvels , tot volgend jaar =D>

Volgende week 28/12 Vinderhoute
Ha Dirty,was u daar ook :lol:
'K heb u niet gezien in de kantine,nog altijd de naweeén van de kerstmarkt in Opdorp :roll:
Tof parcours,en de beste gratis hete-honden die ik ooit al verorbert heb,de aprés-bike mocht er ook wezen =D> :drunk:
In dat laatste stuk bos(kravaalbos??),bijna van mijn bike gevallen van het verschieten,de jagers waren daar hun ding aan het doen,en de hagelkorrel vloog mij letterlijk om de oren #-o
Last edited by Scheldetrapper on Tue 23 Dec 2008 13:57, edited 1 time in total.
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

weer prachtige tocht in Asse: de mooiste van het pajottenland
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Ik was er inderdaad ook scheldetrapper , heel vroeg en niet bijzonder goed ,amai #-o ,ik hoop volgende zondag te Vinderhoute dat het wat beter zal zijn :wink:
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Ondertussen zijn er ook wat verloren voorwerpen opgedoken.

Personen die iets missen (meerbepaald een fietscomputer van het merk X, winterschoenen, gereedschapszakje met een bepaalde inhoud en een wintervest van The Bikers uit Merchtem) kunnen daarvoor via pb contact opnemen.

Grtz,
T.
Post Reply