21/12/08 Asse (VlBr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
proficiat hopduvels,prachtig maar vettig (lees schuiverig) parcoer, slechts 1 stukje dat echt klote was (na de bevoorrading),goede afpijling en bevoorradingen en lekkere hotdog en nen goeie aprés(geen wachttijden )
Goe gedaan mannen
ik had ni anders verwacht en had nen warme douche (11u)
nu nog 't vloke eens herkuisen

Goe gedaan mannen
nu nog 't vloke eens herkuisen
Inderdaad Ware,de ware wrote:proficiat hopduvels,prachtig maar vettig (lees schuiverig) parcoer, slechts 1 stukje dat echt klote was (na de bevoorrading),goede afpijling en bevoorradingen en lekkere hotdog en nen goeie aprés(geen wachttijden )
Goe gedaan mannen![]()
ik had ni anders verwacht en had nen warme douche (11u)
![]()
![]()
nu nog 't vloke eens herkuisen![]()
Nu snap ik waarom jij overal een korter wegske neemt
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
zijn gatje zal elke kleur van de regenboog krijgen dees week, hij was aan het oefenen, vertrekt vanaf morgen op skiverlof!!!de jakke wrote:Daarstraks ook gereden, was inderdaad een mooie, maar veruit de zwaarste tocht die ik gereden heb in het pajottenland...
Misschien lag het aan de kerstmarkt gisteren, maar het draaide niet echt goed, en collega moddervreter draaide al helemaal in de soep, puur op karakter blijven bollen, wel mooi...
Iemand van de wolfkens serieus tegen de vlakte gegaan, alles ok ermee?
Na 3 jaar rijden beginnen er meer en meer bekende gezichten rond te rijden, zelfs ondergetekende smurf werd herkend
- Scheldetrapper
- Mountainbiker
Post by Scheldetrapper »
Ha Dirty,was u daar ookdirty wrote:Goed gedaan Hopduvels , tot volgend jaar![]()
Volgende week 28/12 Vinderhoute
'K heb u niet gezien in de kantine,nog altijd de naweeén van de kerstmarkt in Opdorp
Tof parcours,en de beste gratis hete-honden die ik ooit al verorbert heb,de aprés-bike mocht er ook wezen
In dat laatste stuk bos(kravaalbos??),bijna van mijn bike gevallen van het verschieten,de jagers waren daar hun ding aan het doen,en de hagelkorrel vloog mij letterlijk om de oren
Last edited by Scheldetrapper on Tue 23 Dec 2008 13:57, edited 1 time in total.