Nieuw product Recucell Wie kent het ?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Post Reply
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

Griet wrote:
Hemd wrote:Ik neem ook ijzertabletten steeds elke dag bij hoor. Anders zat ik nog sneller bij de doc. Nu is het al dus sinds september dat ik een laatste spuit gaan halen was. Ben dan ook wel minder aan het trainen. Maar dus anders maandelijks en ook afwisselend met de feracyl(was ik nog vergeten te melden) . Nu ik heb die vervelende donkere plekken niet meer gehad, enkel de eerste keer meer dan 2 jaar geleden ondertss. En die handelingen om die plekken te vermijden doet de doc ook niet. Die plek heeft er meer dan een jaar gestaan trouwens. De maandelijkse Ferlixit haal ik nu toch al bijna 1,5 jaar ongeveer. Voorlopig geen last van opstapeling. Ben er 37, een risicogeval dus blijkbaar #-o .
Dan zal ik morgenvroeg ook eens terug starten met ijzertabletten.
Voorlopig nog met ferograd tot die op zijn.

Donkere plekken heb ik niet van de ferlixit maar nog wel van 1,5 jaar geleden.
Mijn moeder (verpleegster geweest) spoot deze toen in maar dan wel in de bil........en dan afwisselend zodat ze er allebei aan mochten geloven. #-o

De plekken zijn ondertussen al wel serieus geminderd maar weg nog niet.
Het blijft wel gevoelig (voelt aan zoals een onderhuidse bloeduitstorting).

Wij zijn precies wel een medisch evenbeeld van elkaar. :lol:........en dat risicogeval is hier ook al van toepassing.
ze zal fercayl gebruikt hebben (is intramusculair).
ferlixit intraveneus geeft deze niet.
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

El Perro Diablo ge kunt bellen naar de firma DEPHY en vragen naar de verdeel punten zijn er veel van in gans Vlaanderen tel 013444994
vit. en concap bij de apotheek.

doctor
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Okay, bedankt, ga ik zeker doen!!!
pcrispey
Mountainbiker

Post by pcrispey »

Vraagje @Doc waarom de CONCAP sport en CYTO-ENERGY samen nemen ?

Deze hebben beide toch zelfde werking.

Momenteel test ik Omnibionta 3 samen met Concap uit sinds enkele dagen maar een verschil merk ik nog niet uiteraard zal dit enige werkingstijd vragen.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

ja vraagt enige tijd.
tzijn geen wondermiddelen die plots werken :wink:
hij waarschuwt zelf dat je na enkele weken het voelt. dus niet na een paar dagen.
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

Hoi pcrispey op je vraag een kort antwoord te geven.CTTO_energie en Concap vullen elkaar aan dwz.cyto -energie is in de lijn van ijzer en concap geeft een sterke verbeterende werking aan de organen + een stimulerend effect op de hersenen. Daarom de niet directe werking maar laat eens bij begin van een kuur uw bloedwaarde testen en na 4 weken nogmaals dan moet ik daar geen extra uitleg bijgeven. Die bloedwaarde
zal voor zich spreken. En uiteraard gaat men wegens de sterke werking van de organen zich heel goed voelen fysiek en mentaal. De toppers die deze kuren volgen zeggen < precies het gevoel te hebben van na een epo en g-h kuur ) En hun wedstrijd resultaten spreken voor zich. Doe bv.een kleine test van de sterkte van concap voor een direct gevoel neem een 1u30 voor de training 3 caps en 3 caps 30 minuten voor ge vertrekt en voel bv na de training hoe snel ge al recupereert ook op uw spieren en hoeveel energie dat ge 30minuten na de trainning al hebt .

doctor
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

@perro en @doctor

is dat diene cyto energie
Image
te verkrijgen www.unlimitedpower.be 27.50eur

dees de concap dan, welke pakken de forte of sport?
Image

en die multivitaminen is zelfde van welk merk? Moet ik daar dan nog mijn ijzer bijpakken of niet?
Wat ik nu pak is erythromax voor mijn ijzer en dan nog oxi-vit zijn anti-oxidanten en om te herstellen mijn shakes...
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

stijnie dat zijn de producten inderdaad. De 2é vraag over de concap forte
of de sport is de forte is puur en de sport bv heeft een kleine toevoeging
van Maca. 3é vraag over de multivitamine luid als volgt ge moet er één nemen die uw lichaam goed verdraagd en steeds om de 3 weken een andere nemen.Best is 2 verschillende aankopen en om de 3 weken ze verwisselen-Multivitamine geeft zeer snel gewenning en word na een 3 tal weken slecht opgenomen en werkt dus eerder tegen dan verbeterend na deze periode. Is weinig over gesproken maar met het te gebruiken voelt
ge het zelf wel redelijk snel. Ijzer moet ge zelf voelen aan uw lichaam ge kunt dit op enkele manieren ondervinden bij uzelf. De gemakkelijkste manier is bv. wanneer uw stoelgang echt licht van kleur word meer dan één dag is normaal ijzer tekort en ook bij twijfel een bloedtest laten afnemen. Een routiniér weet dit zelf omdat ze hun lichaam goed kennen
maar voor jonge sporters aan te raden om regelmatig op dokters controle te gaan ingeval van sterke ijzer schommelingen.
Als ge deze manier van werken volgt zult ge zeker met de nodige training en verzorging sterke vorderingen maken !

doctor
ianaprilia
Mountainbiker

Post by ianaprilia »

Kreeg daarstraks van de maker van Cyto energy een telefoontje, blijkbaar was hij nieuwsgierig hoe het nu precies komt dat hij de laatste paar dagen zoveel cyto bestellingen binnenkrijgt...
I wonder... 8)
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

iani? wat een naam ! Heb de cyto energie aan men toppers gegeven samen met de concap en deze geven hun een zeer goed resultaat.
Werkte voorheen met erythromax maar gaf geen echte goede resultaten.
Heb er wat publi rond gemaakt want als het goed is is het goed.
Dit bewijst dat men geen doping nodig heeft om toch sterke verbetering te krijgen met supplementen. Daarom mijn openheid op deze forum.

Doctor
Post Reply