23/11/2008 Sint-BaafsVijve (Wielsbeke)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Tot mijn grote spijt kan ik dit jaar voor de eerste keer niet aanwezig zijn in Sinte Baafs 5e. Kmoet werken :cry:

Dit is nogthans mijn genre TT. Leuk glooiend slijk, eens een ferm duwtje meer geven, stoempen en bulldozeren tot het einde van een steeg ... noem maar op ... de max dus. :lol: 8)

Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.

Vermoedelijk zullen wel menig Tegenterters aan de start komen. Dan ze under ma amuzeren in min plekke :roll: :-D

Metalbiker
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Post by sjarlewie krierecrosser »

met de krierecrossers komen we ook af hopelijk is het weer niet te slecht want tes nu al de moeite hier .

greetz sjarlewie
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Als ik mijn maten kan overtuigen dan komen we zeker af. Heb hem verleden jaar gereden en ik moet zeggen op en top mountainbike.Laat ons hopen :roll:
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

oeps das een foutje. ga da ne keer rap aanpassen :oops: en 10 uur is goed voor mij
moesti 3d
Mountainbiker

Post by moesti 3d »

wezze wrote:oeps das een foutje. ga da ne keer rap aanpassen :oops: en 10 uur is goed voor mij
ok dat dan hé 10 uur daar vertrekken misschien komen we de fretter nog tegen
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Voila,

vandaag heel de dag gewerkt aan het parcours en nu en dan een paar serieuze vlagen op onze kop gehad. Gelukkig zaten we juist dat moment in de bossen , zodat we er veel minder last van gehad hebben dan dat we ergens open ten velde zouden gestaan hebben. En over die bossen gesproken, die liggen er nog héééél goed bij. Dankzij het snoeiwerk van deze week zijn de paden erg breed, zodat er gemakkelijk voorbij zal kunnen gestoken worden. Je zal gemakkelijk naast de eventuele plassen kunnen rijden. Denk dat bijna iedereen slechts éénmaal van de fiets zal moeten en dat zal zijn om over een omgewaaide boom te stappen.

De natste stroken zullen dus niet in het bos zijn , maar denk in het begin naast de expresweg, na de afdaling van de brug en op het einde en..................op den aprés

Het overbruggingsgedeelte van een een kleine 3,5 km op de weg, zal met de wind in de rug zijn. Wie hier klaagt over te veel baan, mag dan zeker niet moeten afstappen bij het eerstvolgende off-road klimmetje.

Hopelijk komen jullie zondag af, het zou een mooie beloning zijn voor de vele uren werk, die we er hebben ingestoken.

Groeties
Keystof
Mountainbiker

Post by Keystof »

ei levensgenieter, met de Key bones zullen we alvast van de partij zijn!
tot zondag!

Grtz
seba
Mountainbiker

Post by seba »

en ik zal er ook zeker zijn met min nonkel !!!!!!!!!!
see you .......
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

winterweer of niet, om 8 u. van de partij met Etiénne.
grtz
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

Alhoewel een op zaterdagavond voorziene souper die nogal eens durft uit te lopen, #-o zal ik er toch proberen alles aan te doen om deze fantastische TT zondagmorgen te rijden met meute Brigandsbikers !
(zal daardoor misschien wel ietske later zijn... :oops: )

Deze klassieker wil ik zeker niet missen, daarvoor is hij trouwens véél te goed met zijn gevarieerd en afgewerkte parcours ! :bounce:

Eén van de allerbeste MTB toertochten uit de hele streek, met weer of geen weer ! =D> :roll: 8)
Post Reply