6uren van Halle Zoersel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
6h van Halle
Ik dacht dat Jan vb er voor ging zorgen dat 1week voor de 6h op onze website www.6uren.be alle ingeschreven teams online werden gezet... zo weet je zeker dat je inschrijving correct is.
Jan vb is maandag terug van zijn ski avontuur en zal dan verder ingaan op dit onderwerp.
btw morgen zondag is 't tourtocht in Halle, na den tourtocht zal er wel wa volk het 6h parcours gaan verkennen.
Afspraak aan de kiosk in Halle
Grtz plaske
enjoy the suffering
Jan vb is maandag terug van zijn ski avontuur en zal dan verder ingaan op dit onderwerp.
btw morgen zondag is 't tourtocht in Halle, na den tourtocht zal er wel wa volk het 6h parcours gaan verkennen.
Afspraak aan de kiosk in Halle
Grtz plaske
enjoy the suffering
Elke vorm van hulp door derden is verboden op het wedstrijdparcours. Fietsers mogen tijdens de wedstrijd niet begeleid,geholpen noch bevoorraad worden door buitenstaanders buiten de wisselzone of de fietsparking. Er zal een kleine extra bevoorrading in de wisselzone zijn voor de solorijders.
Ik heb al aan een paar keer aan zulke evenementen meegedaan als solo rijder , maar deze bovenste zin is er een uit het reglement en deze weerhoud mij ervan om hier in te schrijven .
Normaal wandelen de mensen die mij begeleiden langs het parkoer en voorzien mij zo van de nodige voorzieningen . Ik kan nu niet van deze mensen verwachten dat ze 6uur daar in de bevoorradings zone blijven staan om mij te bevoorraden anders had ik misschien wel meegedaan .
Ik heb al aan een paar keer aan zulke evenementen meegedaan als solo rijder , maar deze bovenste zin is er een uit het reglement en deze weerhoud mij ervan om hier in te schrijven .
Normaal wandelen de mensen die mij begeleiden langs het parkoer en voorzien mij zo van de nodige voorzieningen . Ik kan nu niet van deze mensen verwachten dat ze 6uur daar in de bevoorradings zone blijven staan om mij te bevoorraden anders had ik misschien wel meegedaan .
Ik weet zeker dat Jan vb U hier antwoordt zal op biedenrollemol wrote:Elke vorm van hulp door derden is verboden op het wedstrijdparcours. Fietsers mogen tijdens de wedstrijd niet begeleid,geholpen noch bevoorraad worden door buitenstaanders buiten de wisselzone of de fietsparking. Er zal een kleine extra bevoorrading in de wisselzone zijn voor de solorijders.
Grtz plaske
- Crash Boom!
- Mountainbiker
Post by Crash Boom! »
Al altijd meegereden hier, en ne begeleider als solo rijder hebde nie echt van doen, die manne voorzien daar een ruim bevoorrading waar ge ne koek of wafel meegraait en sportdrank zonder dat ge de wisselzone in moet. (1 van de weinige organisaties die dit voorziet). Veel tijd verliesde daar toch nie mee om dat zelf te nemen. De regel lijkt me gewoon erg moeilijk te controleren,want bevoorraden langs parcour wordt toch altijd gedaan dus ja mss ne regel met weinig betekenis.Maar mij stoort het niet.rollemol wrote:Elke vorm van hulp door derden is verboden op het wedstrijdparcours. Fietsers mogen tijdens de wedstrijd niet begeleid,geholpen noch bevoorraad worden door buitenstaanders buiten de wisselzone of de fietsparking. Er zal een kleine extra bevoorrading in de wisselzone zijn voor de solorijders.
- Crash Boom!
- Mountainbiker
Post by Crash Boom! »
Da zou kunnen ja, bij de eerste editie stond de bevoorrading in de wisselzone, maar vorig jaar stond er een bevoorrading net voor dage de kiosk op rijd moest ge als solo de wisselzone niet in.pvandebe wrote:Qué ? Dat was dan toch de eerste editie niet het geval.....Crash Boom! wrote:
die manne voorzien daar een ruim bevoorrading waar ge ne koek of wafel meegraait en sportdrank zonder dat ge de wisselzone in moet.
maar in ieder geval vorig jaar was het dik in orde en een van de betere georganiseerde urenraces in Belgie ( voor solo) .
Zelfs al is het daar de beste bevoorrading , als ik zo iets doe drink en eet ik altijd mijn eigen voedsel .Crash Boom! wrote:Al altijd meegereden hier, en ne begeleider als solo rijder hebde nie echt van doen, die manne voorzien daar een ruim bevoorrading waar ge ne koek of wafel meegraait en sportdrank zonder dat ge de wisselzone in moet. (1 van de weinige organisaties die dit voorziet). Veel tijd verliesde daar toch nie mee om dat zelf te nemen. De regel lijkt me gewoon erg moeilijk te controleren,want bevoorraden langs parcour wordt toch altijd gedaan dus ja mss ne regel met weinig betekenis.Maar mij stoort het niet.rollemol wrote:Elke vorm van hulp door derden is verboden op het wedstrijdparcours. Fietsers mogen tijdens de wedstrijd niet begeleid,geholpen noch bevoorraad worden door buitenstaanders buiten de wisselzone of de fietsparking. Er zal een kleine extra bevoorrading in de wisselzone zijn voor de solorijders.
Iets waar mijn maag zeker goed tegen kan en wat ze gewoon is !
Ik ook niet, kan mentaal dat rondjes draaien in het donker niet aan. En doe een wat voorzichtiger opbouw....Willy D wrote:tijdens de eerste editie was dat niet het geval...maar er werd toen gevraagd naar opmerkingen van de solorijders. Ze hebben er rekening meegehouden en dat is.
Ik ben er niet bij....zit dat weekend in de Vossemeren, Lommel. Kids zwemmen, madam en ikke vo..en![]()