Route in aanmaak Roosdaal

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

Que passa wrote:
jdl wrote:.

ps: scalpel = superfietske, en ook aangenaam verrast door de lefty :-D 8)
Heb je hem eindelijk eens getest :lol: .
Ik ga hem morgen eens met mijn broer rijden vertrekkend van aan het belleheide.
Ik laat weten hoe het was, mss ook wel een aantal foto's.

grtz
jep... het werd tijd é dak hem eens van stal haalde.. stond daar al enkele weken naar mij te lachen :-)

de sensa is op zomervakantie.. :-D
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

MaC'Red wrote:
Que passa wrote:
jdl wrote:.

ps: scalpel = superfietske, en ook aangenaam verrast door de lefty :-D 8)
Heb je hem eindelijk eens getest :lol: .
Ik ga hem morgen eens met mijn broer rijden vertrekkend van aan het belleheide.
Ik laat weten hoe het was, mss ook wel een aantal foto's.

grtz
heel goed idee dan weet ik waar me aan te verwachten zondag, nu nog aan de copain verkocht krijgen die liever asse zou rijden.
Deze klinkt toch al aantrekkelijker.

MaC'Red 8)

En al nieuws of foto's van de route ?? is het helemaal uitgepijld ??

MaC'Red 8)
Que passa
Mountainbiker

Post by Que passa »

Hey,

Foto's heb ik niet kunnen maken daar onze Kodak in kleine stukjes ligt #-o .
Dus eerst zijn wij vertrokken aan L-Door, ik woon daar 500m af, de groene pijlen gevolgd, dan overgegaan naar de rode pijltjes tot aan de sporthal (begin-einde).
Qua uitpeiling is het toch op sommige plaatsen een beetje opletten, niet direkt iets , gewoon de baan volgen.

Groen en blauw zijn zeker te doen zonder problemen, of moet zijn dat het serieus begint te gieten, dan kan het wel eens ploeteren worden.
Het rode gedeelte is persoonlijk voor mij het plezantste gedeelte, hier moet je soms al eens opletten waar ge rijdt.

Het lag serieus droog als ik deze heb gereden, maar bij een aantal regendagen moogt ge voor sommige stukken met serieuze crossbanden rijden.

grtz
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

gisteren de blauwe en rode route gereden, en aan het einde van de rode nog eerste stuk groen meegepikt omdat die dicht bij mijn deur passeert.

was aangenaam verrast door de rode.. direct van in de eerste kilometers het betere klimwerk tussen de velden.. maar lag redelijk droog, dus nergens echt op de adem moeten trappen.

bij de eerste helft van de groene route vind ik toch dat sommige pijltjes duidelijke mogen staan.
4-5 keer verkeerd gereden. ook denk je soms dat je een peiltje gemist hebt, maar zoals hierboven ook staat : gewoon rechtdoor blijven rijden.
(of het moet zijn dat je echt een pijltje gemist hebt :-D :P )

al bij al zeker geen slechte route.. maar je moet er wel 2 combineren (groen-rood, blauw-rood, groen-blauw) want anders vallen ze een beetje kort uit...
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Het startbord staat er nog niet maar de 3 beginbordjes staan op een paal recht voor de ingang van belleheide. Begonnen met de rode route. Dit is de beste van de 3, kdenk zo'n +-20km ongeveer, veel afwisseling. Passage door de wei met bijhorende koeien is wel tof... mss een stier inzetten om een bijkomende challange te krijgen :lol: Na de rode de blauwe gedaan, is al veel minder, veel meer road. Nadien groen gevolgt, minste uitdaging van de drie. Missen ook nog enkele bordjes.

pics van de rode route(geen pics van de andere routes)
Image
Image
Hier liggen nog veel hobbels, maar wel een tof wegske, ge komt uit aan het kappeleke.
Image
Image
Hier deden de beentjes pijn, veel netels... iets verder kunt ge aaike koei doen
Image
Vanop een asfalt weg sla je links op en moet je door een veld. Nu goed te doen, in de wintermaanden zal het wat anders zijn. Bij de TT van de wolfkens rij je hier naar beneden.
Image
Image
Image
Image
Image
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

we hebben de rode proberen rijden vanaf 'den haas'. We zijn echter al snel de route kwijt geraakt ne de klim van de 'moelle', dus juist na de laatste foto van het gat hierboven.
Probleem is dat je hier ook bordjes vindt van de rode route van lennik, maar die gaat in de andere richting....
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

passeert die rode langs den haas?
ofwel heb ik het ni gezien, ofwel passeert die daar niet :-D
Magnum_
Mountainbiker

Post by Magnum_ »

Image
Wtf, is het de bedoeling dat je los door dat veld fietst?
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

Magnum_ wrote:Image
jep.. en als ge dan op een straatje komt (halfbeton, half kassei) ist naar links :-)

bij de rode zijn het ma 2 akkers dacht ik. bij de blauwe route zijnt er 3 :lol:
blckshdw
Mountainbiker

Post by blckshdw »

Magnum_ wrote:Image
:drunk:

Tof tof, dit weekend maar eens doen, ben van Denderleeuw trouwens!
Post Reply