14/09/2008 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

it's me ! wrote:
Hemd wrote:De 92km afgehaspeld. Prima tocht. Alles in orde. Beetje veel asfalt af en toe maar de klims die erin zaten maakten dat wel goed. Aangepikt bij het Hilsetteam die het ideale tempo reden voor mij.
Was jij daar met je Titus, Hemd?
Ik heb aan de 2e bevoorrading iemand met een Titus zien praten met Iegenie toen we weer verder reden.
Ben niet zo sociaal om dan te stoppen en zoiets te vragen. :-D :wink:

Ik dacht nog, als ze sebiet voorbij rijden, kan ik dat fietske is tegoei bezien.
Maar jullie niet meer terug gezien.
inderdaad, dat was Hemd. prettige pittige kennismaking...

ik heb me echt rot geamuseerd. eerste uurtje liep het was stram, ook ergens in een onnozel bochtje op een onnozel stel blaadjes uitgegleden. Aan de eerste bevoorrading dan toch maar een kilo lucht bijgestoken in mijnen band zodat ik op 2 zou outkomen (was dat vergeten te checken), en die fiets die een kilo extra woog bolde opeens toch veel beter.

en hoe verder we kwamen hoe lekkerder de bergskes smaakten. Dit was nu eens een perfect fartlek, duur en krachttrainingske : vollen doef omhoog, en dan iets rustiger zodat de groep kon hergroeperen.

Ergens hebben we waarschijnlijk een klein stukje per ongeluk afgesneden (iets voor de laatste bevoorrading, na de bonendoorsteek ?), want ik had maar 89km (en 1140hm).

goed gedaan van de mannen.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

...
Last edited by Iegienie on Sun 14 Sep 2008 21:27, edited 5 times in total.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Vandaag bij de brandweer 92 km gereden, zoals steeds een prima georganiseerde rit.
Bij inschrijving een gelleke , tubeke en rood bandje gekregen.
Bevoorradingen onderweg dik in orde, zeker de laatste waar zelfs nog extra keus was aan energierepen.
Pijlen vond ik ook in orde, voor - in - en na een bocht, meer moet dat niet zijn voor mij.
Rit samengesteld uit mij bekende stukken met pos. hoogtevershil van 1400 m ( van thuis uit vertrokken ) dus zeker niet plattekes. :wink:
Na een lekker pintje terug thuis aangekomen met in totaal een 100 km en weeral content van m'n eigen.
Brandweer tot volgend jaar dan maar weer.

Jaro.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

aan de inschrijving wist ik niet eens welke afstand ik zou rijden
heb dan maar betaald voor de langere, kwestie dat ik onderweg nog kan kiezen
een plat aanloopstukske, maar dat was dan ook maar het enige plat in heel die 92km
mijne gps gaf een paar km minder aan,
wel 1200hm
vanaf halfweg de tocht blijven samenrijden met madskatingcow die daar was met ne maat van hem
zo kon ik ook ne keer nen s-works epic van dichtbij "blijven" bekijken :drunk:
de laatste hellingen waren mijne benen wel net elastieken
was blij dat ik binnen was
inschrijvingen, bevoorradingen en bepijling =D>
parcour redelijk zwaar, vooral in het begin met die zuigende modder
hier en daar asfalt, maar ja... het is daar ook redelijk volgebouwd
en dan nog 2 autostrades en belangrijke "N" wegen
denk wel dat ze maximaal de wegen hebben geselecteerd
Hookipa
Mountainbiker

Post by Hookipa »

Plezant tochtje, ik had 614hm. op de 52 km kan kloppen met de eerder doorgegeven waarden.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

mtb1986 wrote:Ik kan deze tocht spijtig genoeg niet meerijden :cry: . Ik heb ze vorig jaar kunnen rijden en ik kan deze alleen maar aanraden. Is er iemand die de 92 km tocht met de GPS rijdt? Indien ja, kunnen jullie de 92 dan eens doorsturen. Alvast bedankt, mtb1986 :-D!
De 73 is al 'binnen'.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

ivo wrote:
mtb1986 wrote:Ik kan deze tocht spijtig genoeg niet meerijden :cry: . Ik heb ze vorig jaar kunnen rijden en ik kan deze alleen maar aanraden. Is er iemand die de 92 km tocht met de GPS rijdt? Indien ja, kunnen jullie de 92 dan eens doorsturen. Alvast bedankt, mtb1986 :-D!
De 73 is al 'binnen'.
De 92 ook

Image
Last edited by Beny on Sun 14 Sep 2008 19:12, edited 1 time in total.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

@ It's me.

Ik bijt niet zalle. T'is te zeggen, MEESTAL bijt ik niet.
Daarjuist in de hangmat nog wat liggen dromen over de rit van vanmorgen. Als de zon van de partij is dan is toch alles super he!
Ik zit hier in het verkeerde land nondeju.
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Hemd wrote:@ It's me.

Ik bijt niet zalle. T'is te zeggen, MEESTAL bijt ik niet.
Daarjuist in de hangmat nog wat liggen dromen over de rit van vanmorgen. Als de zon van de partij is dan is toch alles super he!
Ik zit hier in het verkeerde land nondeju.

Zal volgende keer iet zeggen, nu dat ik weet da ge niet bijt. :-D

Inderdaad zalig weertje vandaag. Friskes nochtans deze morgen.
En toch wel wat schuivers gemaakt met mijn racende ralphen in de vettige stukskes.
Tijd voor andere banden precies. :roll:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

mooie tt...misschien wat veel asfalt, hier en daar lieten ze ne singletrack links of rechts liggen, maar verder dik in orde.
Heb de 73 gereden en die hadden 1080 hoogtemeters.
Post Reply