inderdaad, dat was Hemd. prettige pittige kennismaking...it's me ! wrote:Was jij daar met je Titus, Hemd?Hemd wrote:De 92km afgehaspeld. Prima tocht. Alles in orde. Beetje veel asfalt af en toe maar de klims die erin zaten maakten dat wel goed. Aangepikt bij het Hilsetteam die het ideale tempo reden voor mij.
Ik heb aan de 2e bevoorrading iemand met een Titus zien praten met Iegenie toen we weer verder reden.
Ben niet zo sociaal om dan te stoppen en zoiets te vragen.![]()
Ik dacht nog, als ze sebiet voorbij rijden, kan ik dat fietske is tegoei bezien.
Maar jullie niet meer terug gezien.
ik heb me echt rot geamuseerd. eerste uurtje liep het was stram, ook ergens in een onnozel bochtje op een onnozel stel blaadjes uitgegleden. Aan de eerste bevoorrading dan toch maar een kilo lucht bijgestoken in mijnen band zodat ik op 2 zou outkomen (was dat vergeten te checken), en die fiets die een kilo extra woog bolde opeens toch veel beter.
en hoe verder we kwamen hoe lekkerder de bergskes smaakten. Dit was nu eens een perfect fartlek, duur en krachttrainingske : vollen doef omhoog, en dan iets rustiger zodat de groep kon hergroeperen.
Ergens hebben we waarschijnlijk een klein stukje per ongeluk afgesneden (iets voor de laatste bevoorrading, na de bonendoorsteek ?), want ik had maar 89km (en 1140hm).
goed gedaan van de mannen.