Dit is het inschrijvingsstrookje. Zij die willen, kunnen het downloaden en invullen vooraf....slijkcrosserke wrote:@ uncle sam
Is er geen mogelijkheid om vooraf de inschrijving te downloaden.
Dan kan ik 's morgens wat krachten sparen![]()
Geef je ons volgende week nog een beetje info over de grond.
Diene link op jullie site heeft last van de warmte.
15/08/08 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
kvrees da ge veel van de daiselnaars (mij incl.) niet gaat zien: tzijn daar namelijk Oogstfeestendeurbieter wrote:naar jaarlijkse gewoonte kom ik af ,waarsch voor de 80 of de 100
volgens het weer!
en nu nog companen op trommelen!
Aja, en voor volgend jaar maak ik er een punt van deze te rijden, dees is een klassieker!
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Poperinge ligt ongeveer op 50min van Gent. Dus dat valt nog mee denk ik...Maartend wrote:Ik moet er 250 km voor rijden en ik moet om 15.00 uur weer gaan werken (Ollander), dus ik denk dat het niet meer wordt dan 60 km.
Maar wel 60 km. genieten.
Of ik moet echt heel vroeg starten (rond 09.00 uur) en dan de 80 doen. Meer zit er niet in.
Maar komen zal ik.
Starten kan je al vanaf 8u!
En daar woon ik nog ong. 40 minuten vandaan en als ik naar mijn werk moet komt er nog eens 45 minuten bij.sean braire wrote:Poperinge ligt ongeveer op 50min van Gent. Dus dat valt nog mee denk ik...Maartend wrote:Ik moet er 250 km voor rijden en ik moet om 15.00 uur weer gaan werken (Ollander), dus ik denk dat het niet meer wordt dan 60 km.
Maar wel 60 km. genieten.
Of ik moet echt heel vroeg starten (rond 09.00 uur) en dan de 80 doen. Meer zit er niet in.
Maar komen zal ik.
Starten kan je al vanaf 8u!
En geloof me, met een late wil ik niet om 08.00 uur al in Poperinge starten
@Casper
In verband met het verwennen van uw vrouwtje de 15de, geen probleem!!
Er is de vrijdagmarkt in Poperinge, en er is ook een zeer goed restaurant en tevens sponsor van MTB Poperinge op de markt.
Zie: www.cafedelapaix.be/
In verband met het verwennen van uw vrouwtje de 15de, geen probleem!!
Er is de vrijdagmarkt in Poperinge, en er is ook een zeer goed restaurant en tevens sponsor van MTB Poperinge op de markt.
Zie: www.cafedelapaix.be/