duathlon
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
Nee, niet bij elke duathlon is het mogelijk om in duo deel te nemen. Meestal zijn duo duathlons mogelijk in kleine organisaties. Komende zaterdag 27/12 kun je deelnemen in duo. Deze gaat door in Maldegem maar je kon maar tot vandaag inschrijven. Op 21/03 is er nog één in Gooreind (prov Antwerpen) hier is het ook mogelijk om deel te nemen in duo
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
Nee, niet bij elke duathlon is het mogelijk om in duo deel te nemen. Meestal zijn duo duathlons mogelijk in kleine organisaties. Komende zaterdag 27/12 kun je deelnemen in duo. Deze gaat door in Maldegem maar je kon maar tot vandaag inschrijven. Op 21/03 is er nog één in Gooreind (prov Antwerpen) hier is het ook mogelijk om deel te nemen in duo
-
susuki
- Mountainbiker
Hallo
Bij mijn weten kan je op vrijwel elke winterduathlon als duo deelnemen.
in Lille ,Geel en Olen is er zelfs een apparte reeks voor duo's.
Als je eens naar de cite van run bike run Geel surft kan je daar een redelijk volledige kalender met wedstrijden in belgie en nederland vinden.
www.runbikerun.be
Bij mijn weten kan je op vrijwel elke winterduathlon als duo deelnemen.
in Lille ,Geel en Olen is er zelfs een apparte reeks voor duo's.
Als je eens naar de cite van run bike run Geel surft kan je daar een redelijk volledige kalender met wedstrijden in belgie en nederland vinden.
www.runbikerun.be
Winterduathlon Etten-Leur
Hallo,
Zijn er hier mannen die al deelgenomen hebben in Etten-Leur.
Ik ben ingeschreven voor zondag. Welk parcour kan ik mij daar verwachten en welke bandenkeuze is aan te raden?
Ik herinner me ooit gehoord te hebben dat ze daar met spikes lopen. Klopt dit?
Groeten,
Niki
Zijn er hier mannen die al deelgenomen hebben in Etten-Leur.
Ik ben ingeschreven voor zondag. Welk parcour kan ik mij daar verwachten en welke bandenkeuze is aan te raden?
Ik herinner me ooit gehoord te hebben dat ze daar met spikes lopen. Klopt dit?
Groeten,
Niki
duatlon geluwe
ben ook aan het denken om komende zaterdag eens deel te nemen in Geluwe. Een duatlon staat al langer op mijn to do list.
Na het bekijken van die uitslag van vorig jaar vraag ik me toch af of die loopafstand wel klopt. denk dat er daar meer dan 20 man die 4Km aan meer dan 20km/uur loopt. zonder dan nog maar over de volgende 20 man te spreken
Niet dat ik voor de prijzen ga lopen maar compleet afgaan spreekt me ook niet echt aan.
Weet iemand of dit klopt?
Na het bekijken van die uitslag van vorig jaar vraag ik me toch af of die loopafstand wel klopt. denk dat er daar meer dan 20 man die 4Km aan meer dan 20km/uur loopt. zonder dan nog maar over de volgende 20 man te spreken
Niet dat ik voor de prijzen ga lopen maar compleet afgaan spreekt me ook niet echt aan.
Weet iemand of dit klopt?