08/06/08 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Dik in orde ! Mooi parcours. Gemaakt door echte mountainbikers ! Met veel natuur. Bevoorradingen : top! Het beetje modder in deze TT maakte het net iets lastiger en dat vond ik prima.
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Steven, het hangt er maar van af wat jij bedoelt met de strafste. OK, misschien niet de strafste in het vlug rijden, maar toch wel de strafste in andere extrasportieve aangelegendheden (allee ja, sommige toch)Herder Steven wrote:En hoe beviel de eerste rit met onze club? Het waren wel niet de strafste die ginder aanwezig waren (ahumdemonic wrote:Ik heb mij ferm geamuseerd op de 60. Leuke TT met voldoende afwisseling, het parkoer was lekker "saignant", allemaal doenbare stukken. Het stukje bos waar de fotograaf stond was echt genieten. De bevoorradingen, 2 op de 60 waren prima!), maar kom als kennismaking was het toch al goed zeker?
btw, Dominique (demonic) is er eentje voor jullie tempo
De dirty homie bikers waren er ook weer bij!
De toer was weer goe hé
, zelfs door Ruisbroek gereden, da kan ni slecht zijn,
voor de greenbikers!
http://users.telenet.be/wouterbinon/mou ... inbike.htm
De toer was weer goe hé
http://users.telenet.be/wouterbinon/mou ... inbike.htm
- demonic
- Mountainbiker
Heu, ik moet zeggen, het groepke lag nogal snel uiteen, zeker na de spectaculaire duik van janten, kopje onder, maar geen erg. Gaat er dus wel extreem aan toe bij julliescubaluc wrote:Steven, het hangt er maar van af wat jij bedoelt met de strafste. OK, misschien niet de strafste in het vlug rijden, maar toch wel de strafste in andere extrasportieve aangelegendheden (allee ja, sommige toch)Herder Steven wrote:En hoe beviel de eerste rit met onze club? Het waren wel niet de strafste die ginder aanwezig waren (ahumdemonic wrote:Ik heb mij ferm geamuseerd op de 60. Leuke TT met voldoende afwisseling, het parkoer was lekker "saignant", allemaal doenbare stukken. Het stukje bos waar de fotograaf stond was echt genieten. De bevoorradingen, 2 op de 60 waren prima!), maar kom als kennismaking was het toch al goed zeker?
![]()
btw, Dominique (demonic) is er eentje voor jullie tempo
Het was alvast een fijne kennismaking. Dacht dat ik als laatste ging eindigen, maar viel best mee. Van den après heb ik nog niet kunnen genieten, er waren geen herders te zien (maar heb ook niet onder de toog gekeken
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
@ Demonic: ok!
@ Scubaluc: dat van die 'strafste' was maar wat plagerij he...
@ Scubaluc: dat van die 'strafste' was maar wat plagerij he...
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Om te beginnen kan ik heel goed om met kritiek. Opbouwende kritiek helpt ons om het elk jaar weer beter trachten te doen. Voorwaarde is natuurlijk dat die kritiek gegrond is en vandaar mijn antwoord terug :Skippyboy wrote:Ik ben vroeg gestart en dat zag je meteen aan de organisatie!! Greenbikers hebben nog veel te leren op dat gebied. Terwijl een bende greenbikers stond te keuvelen aan de inschrijving, stond ik voor een gesloten privé-poort.
Murcock heeft ons goed beet genomen. Hij beloofde meer off-road, maar in vergelijking met de winter-editie merkte ik alleen dat de tour in de omgekeerde richting werd gereden met hoog bloso-gehalte! Me dunkt wil da clubke veel geld ophalen zonder er veel extras voor te moeten doen.
De herders hebben dan wel de heuvelachtige natuur mee, maar die gaan teminste nog single-tracks afmaaien waar in jaren geen kat is meer doorgereden.
In Bornem zien ze mij dus niet meer.
Groetjes.
1. Op welk gebied hebben we nog veel te leren ? Op het feit dat naar uw goesting teveel volk staat te keuvelen, of omdat je voor een gesloten poort stond ? Op zich een spijtige zaak, de afspraak was dat die poort open zou zijn om 07.30 en uiteindelijk is dat 08.40u geworden, het is niet zo dat iemand van ons die poort moet open maken.
2. Het is Murdock en niet Murcock
3. Ik heb NIET gezegd dat er MEER offroad zou zijn, trouwens meer in vergelijking met wat of wanneer ? Dus zeggen dat ik jullie heb beetgenomen is onwaar.
4. Parcours omgekeerde richting van onze wintereditie ? Ik vraag mij af of je werkelijk onze laatste wintereditie gereden hebt. Ik kan je met plezier melden dat dit parcours bijna volledig verschillend is van de vorige wintereditie. Uiteraard zitten er stukken in die we regelmatig gebruiken, we kunnen moeilijk elk jaar een volledig nieuw parcours uittekenen. Rijders die de meeste van onze TT's gereden hebben weten dat het net ons handelsmerk is om elke keer wat anders te presenteren.
5. Hoog Bloso-gehalte : in een beperkte omgeving als de onze ligt een dikke 70 km uitgepijld Bloso-parcours, probeer dat maar eens te negeren bij het organiseren van een TT. Trouwens wat is er mis met een hoog Bloso-gehalte, hebben we daardoor minder werk ????
6. Veel geld ophalen en er zo weinig mogelijk voor doen : verklaar mij waar het vele geld zit en waar het weinige werk zit en kom niet af met het hoge Bloso-gehalte
7. Wat het maaien betreft, dan hoop ik dat je nooit onze mensen tegen het lijf loopt die dagenlang bezig geweest zijn om alle singles te maaien en berijdbaarder te maken.
Als er verder toch nog terechte kritiek is kan je die natuurlijk altijd kwijt.
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
Ik vond de tocht meer dan de moeite. Voor de eerste keer deze tocht gereden. Dit was een prima organisatie waarbij je zag dat de organisatie er veel werk ingestoken had. Spijtig dat er wat weinig deelnemers waren. Een 500 tal heb ik gehoord.
Bevoorradingen Parcours Afspuitstanden Bepijlingd D>

Bevoorradingen Parcours Afspuitstanden Bepijlingd D>
Proficiat Greenies !!!
Goed georganiseerd en super afgepijld zoals gewoonlijk , weer wat nieuwe stukjes leren kennen in de streek ,we hebben ons goed geamuseerd en zijn tevreden huiswaarts gereden.
Tot op Zondag 26 Oktober 2008 te Sint-amands aan de schelde voor de 9é editie van
The Muddevils Mountainbiketocht .
Goed georganiseerd en super afgepijld zoals gewoonlijk , weer wat nieuwe stukjes leren kennen in de streek ,we hebben ons goed geamuseerd en zijn tevreden huiswaarts gereden.
Tot op Zondag 26 Oktober 2008 te Sint-amands aan de schelde voor de 9é editie van
The Muddevils Mountainbiketocht .