Welke muziek tijdens ritjes?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Gewoon naar de natuur luisteren, wind, vogels van alles wat...MP3 heb ik niet, maar soms naar de stilte luisteren geeft een zalig gevoel hoor.
Nog niet zolang geleden zat ik in het Dilserbos toen het aan het sneeuwen was, toen viel alle geluiden van de Boslaan stil, wat een stilte en rust
Ik wil geen muziek hebben tijdens het rijden, ik geniet ervan in den auto en op het werk, dat wel, maar om mijn fiets, no way and never
Nog niet zolang geleden zat ik in het Dilserbos toen het aan het sneeuwen was, toen viel alle geluiden van de Boslaan stil, wat een stilte en rust
Ik wil geen muziek hebben tijdens het rijden, ik geniet ervan in den auto en op het werk, dat wel, maar om mijn fiets, no way and never
- Mudder Njord
- Mountainbiker
Post by Mudder Njord »
Zal de volgende keer rijden met een streepje up-tempo muziek van Behemoth of Morbid Angel. Eens kijken hoe lang het zal duren totdat ik tegen een boom knal of zo :)
Maar 't zal toch altijd meer dan stevige metal zijn, aja.
Maar 't zal toch altijd meer dan stevige metal zijn, aja.
- Gwen
- Mountainbiker
Als de dubbele basdrums je tempo gaan bepalen...Mudder Njord wrote:Zal de volgende keer rijden met een streepje up-tempo muziek van Behemoth of Morbid Angel. Eens kijken hoe lang het zal duren totdat ik tegen een boom knal of zo :)
tip: legions of the black light van watain of come death van blood red throne als 't stevig mag zijn. Je gaat vliegen dat 't geen naam heeft
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Morgoth en Bolt Thrower vind ik super. Alleen kan ik er nog niet naar luisteren op de fiets want ik heb hem nog niet :s
- Mudder Njord
- Mountainbiker
Post by Mudder Njord »
Om maar verder bij het gebeuk te blijven, zal een Gojira zeker niet misstaan (komende zaterdag in Tourcoing, 10km over Franse grens !!!) of een goeie ouwe Emperor doet ook altijd zijn werk. Net zoals Vader, Devine Heresy en zoals hierboven gezegd Bolt Thrower om het tempo beulsgewijs aan te gevenGweñito Gafotas wrote:Als de dubbele basdrums je tempo gaan bepalen...Mudder Njord wrote:Zal de volgende keer rijden met een streepje up-tempo muziek van Behemoth of Morbid Angel. Eens kijken hoe lang het zal duren totdat ik tegen een boom knal of zo :)![]()
tip: legions of the black light van watain of come death van blood red throne als 't stevig mag zijn. Je gaat vliegen dat 't geen naam heeft
Zeker ook eens checken : Havok en Psycroptic (technische Death Metal, die laatste uit f*ckin' Tasmanië of all places, leve de Tasmanian Devil (uit de Looney Tunes