Welke muziek tijdens ritjes?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
johnnyw
Mountainbiker

musiq

Post by johnnyw »

gewoon de laatste nieuwe van k3,werkt op mijn zenuwen en daardoor kan ik mss harder trappen :oops:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Gewoon naar de natuur luisteren, wind, vogels van alles wat...MP3 heb ik niet, maar soms naar de stilte luisteren geeft een zalig gevoel hoor.
Nog niet zolang geleden zat ik in het Dilserbos toen het aan het sneeuwen was, toen viel alle geluiden van de Boslaan stil, wat een stilte en rust :-)
Ik wil geen muziek hebben tijdens het rijden, ik geniet ervan in den auto en op het werk, dat wel, maar om mijn fiets, no way and never [-X
poollover
Mountainbiker

Post by poollover »

Milc inc

Lindatje :drunk: :drunk:
GlenP
Mountainbiker

Post by GlenP »

aanrader : The Crystal Method....
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

Morda,
Hamartia,
Narziss,
...

snelle melodieuze metalcore, hardcore, black/death metal
niks anders is beter

fre
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Op de bike geen muziek voor mij.Maar op de spinningbike net de "Alive 2007" CD van Daft Punk.Het live-optreden in Parijs-Bercy...Das knallen 8)
Mudder Njord
Mountainbiker

Post by Mudder Njord »

Zal de volgende keer rijden met een streepje up-tempo muziek van Behemoth of Morbid Angel. Eens kijken hoe lang het zal duren totdat ik tegen een boom knal of zo :)

Maar 't zal toch altijd meer dan stevige metal zijn, aja.
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Mudder Njord wrote:Zal de volgende keer rijden met een streepje up-tempo muziek van Behemoth of Morbid Angel. Eens kijken hoe lang het zal duren totdat ik tegen een boom knal of zo :)
Als de dubbele basdrums je tempo gaan bepalen... :-D
tip: legions of the black light van watain of come death van blood red throne als 't stevig mag zijn. Je gaat vliegen dat 't geen naam heeft
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Morgoth en Bolt Thrower vind ik super. Alleen kan ik er nog niet naar luisteren op de fiets want ik heb hem nog niet :s
Mudder Njord
Mountainbiker

Post by Mudder Njord »

Gweñito Gafotas wrote:
Mudder Njord wrote:Zal de volgende keer rijden met een streepje up-tempo muziek van Behemoth of Morbid Angel. Eens kijken hoe lang het zal duren totdat ik tegen een boom knal of zo :)
Als de dubbele basdrums je tempo gaan bepalen... :-D
tip: legions of the black light van watain of come death van blood red throne als 't stevig mag zijn. Je gaat vliegen dat 't geen naam heeft
Om maar verder bij het gebeuk te blijven, zal een Gojira zeker niet misstaan (komende zaterdag in Tourcoing, 10km over Franse grens !!!) of een goeie ouwe Emperor doet ook altijd zijn werk. Net zoals Vader, Devine Heresy en zoals hierboven gezegd Bolt Thrower om het tempo beulsgewijs aan te geven 8)
Zeker ook eens checken : Havok en Psycroptic (technische Death Metal, die laatste uit f*ckin' Tasmanië of all places, leve de Tasmanian Devil (uit de Looney Tunes :evil: :-D )).
Post Reply