15/06/2008 Bailleul - Belle (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Welk uur spreken we daar af om te vertrekken???

Tegen 8 uur???
KapperX2POP
Mountainbiker

Post by KapperX2POP »

toertochten film 2007 van de Galibot

http://www.dailymotion.com/video/x2bt1v ... -vtt_sport
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Zal het wa droog liggen kapper?? :lol:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

MX jorgy wrote:Zal het wa droog liggen kapper?? :lol:
Als het zo voort doet kun je beter je muds opleggen :-?
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Het is ongeveer 45 min. rijden voor mij.
Kzal er rond kwart voor 8 zijn :bounce: om het treintje te vervoegen.
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Frontbikers gaan hier ook aanwezig zijn voor deze toch ieder jaar goeie organisatie.

Nadat ik het parcours bekeken heb, stel ik me toch wat vragen omtrend aanvragen hierrond in het Heuvelland. Wil deze mannen dan ook waarschuwen dat ze problemen zouden kunnen krijgen als ze sommige paden die nu in het parcours staan op hun website gaan rijden zondag.
ijsbeerke
Mountainbiker

Post by ijsbeerke »

den dirk wrote:Frontbikers gaan hier ook aanwezig zijn voor deze toch ieder jaar goeie organisatie.

Nadat ik het parcours bekeken heb, stel ik me toch wat vragen omtrend aanvragen hierrond in het Heuvelland. Wil deze mannen dan ook waarschuwen dat ze problemen zouden kunnen krijgen als ze sommige paden die nu in het parcours staan op hun website gaan rijden zondag.

Het zijn waarschijnlijk niet de mannen die ergens rijden waar niet mag die de problemen krijgen maar de organisatoren die nadien komen en wel een aanvraag indienen. [-X . Ik vermoed niet dat een Franse club aanvraag doet bij "bois et nature" voor hun parcours in Vlaanderen. Kwestie weten ze wel of dit bestaat ? #-o #-o
Als je zeker bent neem dan contact met hen op voordat ze ergens doorrijden.
Voor ons bikers zal het zo misschien interessant zijn om enkele nieuwe stukjes te leren kennen al dan niet éénmalig. :oops:
We zijn klaar voor 3 mooie zondagen (Bailleul,Kluisbergen,Ronse). =D> =D>
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

ijsbeerke wrote:
den dirk wrote:Frontbikers gaan hier ook aanwezig zijn voor deze toch ieder jaar goeie organisatie.

Het zijn waarschijnlijk niet de mannen die ergens rijden waar niet mag die de problemen krijgen maar de organisatoren die nadien komen en wel een aanvraag indienen. [-X . Ik vermoed niet dat een Franse club aanvraag doet bij "bois et nature" voor hun parcours in Vlaanderen. Kwestie weten ze wel of dit bestaat ? #-o #-o
Als je zeker bent neem dan contact met hen op voordat ze ergens doorrijden.
Voor ons bikers zal het zo misschien interessant zijn om enkele nieuwe stukjes te leren kennen al dan niet éénmalig. :oops:
We zijn klaar voor 3 mooie zondagen (Bailleul,Kluisbergen,Ronse). =D> =D>
Had ondertussen ook wel al een pv mail verzonden naar kapper van X2-pop, het gaat niet om stukken die verboden zijn voor mountainbikers maar waar ze geen 500 bikers in korte tijd willen over hebben.
kiezegen booi
Mountainbiker

Post by kiezegen booi »

mijn broer en ik zullen waarschijnlijk ook van de partij zijn. we gaan voor de 60, met vallen en opstaan.
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Tot hoe laat kan daar ingeschreven worden?
Post Reply