17/05/08 Aalter-Lotenhulle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

jodelaterrilie wrote:Jodelabriekie zal er ook zijn om tegen "tenachten" te starten in waarschijnlijk Flandrien-toestanden. Mijn ralfkes liggen erop en bljven erop.
Is dit deze tocht waar ik 2 jaar geleden van naar huis ben gekomen met krabsalade en charcuterie ? Mijn vrouw lacht er nog altijd mee en vraagt of er deze keer misschien een beetje garnaalsalade bij mag zijn ? :-D :-D
dat is em inderdaad
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ach,hetzelfde hier.
Racing Ralph voor en achter en ik haal ze er niet af,omdat het een beetje zou regenen.

We zien wel wat het morgenochtend wordt maar voor een vlaagske laten we deze niet liggen.We zitten trouwens een ganse tijd in de bossen en er hangen nu toch al wat blaadjes aan de bomen,hé.

Om 7u30 sta ik er al en wacht ik op de langslapers,tenzij traxer er anders over beslist.

@Jodelaitie : dat was inderdaad deze tt,die voor een pakketje zorgde van "Buurtslagers".Maar dat was voor de eerste .... deelnemers en vermits ze ieder jaar omhoog gaan wat het aantal deelnemers betreft lijkt mij een stutje achteraf beter.
Scale
Kerstman

Post by Scale »

@ wawa....bedankt. Tot morgen! =D>
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

jodelaterrilie wrote:Jodelabriekie zal er ook zijn om tegen "tenachten" te starten in waarschijnlijk Flandrien-toestanden. Mijn ralfkes liggen erop en bljven erop.
Is dit deze tocht waar ik 2 jaar geleden van naar huis ben gekomen met krabsalade en charcuterie ? Mijn vrouw lacht er nog altijd mee en vraagt of er deze keer misschien een beetje garnaalsalade bij mag zijn ? :-D :-D
Stanley Moustache denkt van er ook tegen den achten te starten. Met een regenfrakske als het moet. Hangt er vanaf hoe erg de buien zijn morgen om 6u30-7u00.
Vorig jaar naar huis gegaan met allerlei melkproducten (yoghurt, desserke, melk...) Wat wordt het dit jaar?
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Hier treed ik aan deze TT nog nooit gereden niets dan positieve commentaren ben benieuwd wat we allemaal gaan krijgen
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Moustache wrote: Stanley Moustache denkt van er ook tegen den achten te starten.
idem hier, sta in de namiddag te veel op uur, dus opnieuw in de voormiddag present
Was dit hier niet waar ik net voor de meet enkele snelle forumbikers kon voorbijsteken doordat ze afgeleid waren door een 'kruidje-roer-me-niet' langs de straat? :wink:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

K'zal om zes uur mijn oogskes nen keer buitenhangen... als ze vol tranen staan geef ik forfait. Als er maar wat damp inhangt ben ik er tegen 7.30. Banden? Een vanvoor en een vanachter, hé. :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Lichterveldenaere wrote:
Moustache wrote: Stanley Moustache denkt van er ook tegen den achten te starten.
idem hier, sta in de namiddag te veel op uur, dus opnieuw in de voormiddag present
Was dit hier niet waar ik net voor de meet enkele snelle forumbikers kon voorbijsteken doordat ze afgeleid waren door een 'kruidje-roer-me-niet' langs de straat? :wink:
Jazeker,jazeker.
:bounce: :bounce:

En het is een tijdje warm geweest,hé.En nu met de regen,ho ho
Het kruid zal were goe gegroeid zijn. :wink:

Uitkijken dus in de laatste rechte lijn naar links,hé :lol: :lol:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Lichterveldenaere wrote:
Jaja, je geheugen is al zo goed als dat van ons :wink:
Hopelijk blijft het een beetje over en is er nog veel te wieden in de late voormiddag :bounce:
wawa
Mountainbiker

Post by wawa »

Lieve VTT'ers,
Zonet de laatste loodjes: we zijn bijna klaar voor de tocht (23.46 u.).
Tot nu toe is het parcours heel goed berijdbaar: hier en daar toch wel enkele plassen (waaronder het hard ligt).
Nu kruipen we onder de wol om om 4.30 uur opnieuw te vertrekken voor de controle der pijlen..
Ik zie jullie wel onderweg?!? Bedankt voor de lovende (voor)kritieken. Dat maakt het werk wat lichter. Geef ook maar nakritieken (positief en negatief): daar leren we uit.
Tot straks!!
Post Reply