mooie tocht
bewewijzering kon zeker beter
mss volgende keer oranje pijltjes gebruiken
splitsingen moeten beter aangeduid worden.
bevoorrading: OK
Afspuitinstallatie: OK
03/05/08 SINT-MICHIELS-BRUGGE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Patrick&Cédric
- Mountainbiker
Leuk dat er eens rit doorheen de meetkerkse moeren trekt. Dat heb ik in de laatste 2 jaar nog niet meegemaakt. Wekelijks doe ik daar trainingsritjes omdat het dicht bij huis is (sint-pieters)
Ik vond het ook jammer dat we niet door het bos aan de roeiclub (waggelwaterbos) gereden zijn. Vroeger mocht dit. Nu staan er bordjes "Enkel voetgangers" en denk dat we er daarom niet in mochten...
Ik vond het ook jammer dat we niet door het bos aan de roeiclub (waggelwaterbos) gereden zijn. Vroeger mocht dit. Nu staan er bordjes "Enkel voetgangers" en denk dat we er daarom niet in mochten...
brubiker wrote:Als voormalig voorzitter van de Brugse Bikers toch even een rechtzetting: de Brugse Bikers bestaan nog steeds, alleen zijn een aantal mensen uit het bestuur gegaan.i-Mac wrote:De Brugse Bikers bestaan niet meer. Door interne strubbelingen is het tot een breuk gekomen. Een deel van de oud-leden probeerde dit evenement in elkaar te steken. Het was ook te verwachten dat het parkoer niet meerboscrossertje wrote:rcours.
Willen de inrichters dus aub terugkeren naar het parcours van vorig jaar, met de talrijke privébosjes, het "bergske" in het bos,... Ik begrijp echt niet waarom ze het parcours veranderd hebben. Zoals het nu is, is het echt de moeite niet om daarvoor naar Brugge te komen.
hetzelfde zou zijn, aangezien hun parkoerbouwer ermee ophield.
De reacties die hiervoor zijn gegeven zullen wel de realiteit weergeven, en dat is voor mij persoonlijk een pijnlijke ervaring. Wat eens de beste TT's uit de omtrek waren dreigen volledig teloor te gaan...
Ik hou er dan ook aan alle partijen te vragen terug aan tafel te gaan zitten en de traditie van de Brugse Bossentocht in ere te herstellen.
Zo kunnen we hier in november met fierheid dit forum nalezen in de zekerheid dat, niettegenstaande misschien enkele kleine tekortkomingen, we de collega's - bikers een uitzonderlijke dag hebben bezorgd. Daar doen we het toch voor?
-
Silent Driver
- Mountainbiker
Post by Silent Driver »
Vooreerst proficiat voor de parcour bouwer al is het dan zyn eerste keer en dit in een probleem situatie ivm met de club.
het is zeker niet gemakkelijk om idem parcour te bouwen als de opstappers er met bepaalde stukken vandoor zijn.
Nogmaals proficiat.
Anderzijds wil ik ook benadrukken dat niet iedere mtb rijder een prof is en dat er ook vele waren dat het de eerste keer was,er waren ook kids aanwezig en vond hierbij dat het parcour voor deze mensen perfect was,noem het een instap parcour.
Volgende keer een trapje hoger en dan zal denk ik iedereen tevreden zijn.
Ben begonnen met de 29 daarna 39 en heb dan maar de 55 er ook nog bijgenomen.
De bordjes waren op sommige plaatsen een beetje zoek,maar werden deze niet veranderd door de buurt bewoners???
Bevoorrading prima,lekkere koekjes,behalve die aqaurius is me slecht bevallen,was lauw,maar ja...
Afspuit plaats perfect.
Parking enorm.
Douches gezellig
En verder heb ik samen met vrienden een leuke dag gehad en kom zeker terug al veranderd het parcour niet,het is een prima trainings rit geweest.
Een minpuntje:graag antwoord geven op de vragen van dit forum,voor de rit aanvangt,ook al zijn er probs.
Als slot wil ik de brugse bikers een riem onder het hart steken en zeggen"Doe stille voort" het was prima en voor de parcour bouwer laat U niet in een hoek drijven,je hebt de moed gehad om het tedoen,doe zo verder.
Steeds bereid om te helpen...
het is zeker niet gemakkelijk om idem parcour te bouwen als de opstappers er met bepaalde stukken vandoor zijn.
Nogmaals proficiat.
Anderzijds wil ik ook benadrukken dat niet iedere mtb rijder een prof is en dat er ook vele waren dat het de eerste keer was,er waren ook kids aanwezig en vond hierbij dat het parcour voor deze mensen perfect was,noem het een instap parcour.
Volgende keer een trapje hoger en dan zal denk ik iedereen tevreden zijn.
Ben begonnen met de 29 daarna 39 en heb dan maar de 55 er ook nog bijgenomen.
De bordjes waren op sommige plaatsen een beetje zoek,maar werden deze niet veranderd door de buurt bewoners???
Bevoorrading prima,lekkere koekjes,behalve die aqaurius is me slecht bevallen,was lauw,maar ja...
Afspuit plaats perfect.
Parking enorm.
Douches gezellig
En verder heb ik samen met vrienden een leuke dag gehad en kom zeker terug al veranderd het parcour niet,het is een prima trainings rit geweest.
Een minpuntje:graag antwoord geven op de vragen van dit forum,voor de rit aanvangt,ook al zijn er probs.
Als slot wil ik de brugse bikers een riem onder het hart steken en zeggen"Doe stille voort" het was prima en voor de parcour bouwer laat U niet in een hoek drijven,je hebt de moed gehad om het tedoen,doe zo verder.
Steeds bereid om te helpen...
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Wat mij het meest opviel was dat ik ongeveer halverwege de tocht bedacht om mijn gras te gaan afrijden.
Hopelijk was dit de eerste en de laatste keer dat zoiets me overkomt.
denk daar eerst over voor je vertrekt he! en hou jullie commentaar voor zichmotorbiker wrote:Wat mij het meest opviel was dat ik ongeveer halverwege de tocht bedacht om mijn gras te gaan afrijden.
al eens een TT ingericht? iedereen zou content moeten zijn dat er mensen voor de fun zoiets inrichten, zonder kan je ieder zaterdag je gras afrijden!
wij hebben ons geamuseerd, voor de rest telt er niets
allereerst proficiat aan de parcourbouwer .ik vond dit een mooi tochtje en eens iets anders in de moeren . fiets was knap vuil voor zomerrit en ondanks het verlies van de privebosjes heb ik mij geamuseerd mijn maatje iets minder maar dat lag aan de duvels van de avond voordien.
allee doe zo verder en tot volgend jaar
allee doe zo verder en tot volgend jaar
- kommil foo
- Mountainbiker
Post by kommil foo »
Gisteren alleen deze tt afgehaspeld en het eerste deel kon er voor mij door maar daarna tja je kan zeggen dat het voor een eerste inrichting niet slecht was en langs de andere kant er zijn zoveel mogelijkheden in het brugse dat je toch niet dwars door een maisstrook moest
Maar het mooie weer maakte alles goed en ik kan alleen maar de raad meegeven aan de brugse bikers ga terug aan tafel zitten en gebruik jullie gezond verstand en hoop dat alles weer word zoals vroeger het bestuur en vooral de toertocht!
kommil
Maar het mooie weer maakte alles goed en ik kan alleen maar de raad meegeven aan de brugse bikers ga terug aan tafel zitten en gebruik jullie gezond verstand en hoop dat alles weer word zoals vroeger het bestuur en vooral de toertocht!
kommil
Beste MTB'ers,witje wrote:denk daar eerst over voor je vertrekt he! en hou jullie commentaar voor zichmotorbiker wrote:Wat mij het meest opviel was dat ik ongeveer halverwege de tocht bedacht om mijn gras te gaan afrijden.
al eens een TT ingericht? iedereen zou content moeten zijn dat er mensen voor de fun zoiets inrichten, zonder kan je ieder zaterdag je gras afrijden!
wij hebben ons geamuseerd, voor de rest telt er niets
Ik reageer niet veel op het forum, maar nu kan ik het echt niet laten.
Iedere week wordt er zomaar kritiek geuit over allerhande pietluttigheden. Zo las ik over de tocht van Ieper dat het de moeite niet was om van Gent af te komen. (Wie de lus rond de rode en zwarte berg reed weet wel beter) Deze Brugse Bossentocht die toch een van de mooiste parcours is in de streek wordt hier dus ook om allerhande redenen met kritiek overladen. Als er steeds over hetzelfde parcour wordt gereden is het ook niet goed, nu gaat ze eens een andere richting uit en weeral is het voor sommigen niet goed. Ik rij al verschillende jaren MTB Tochten en beter dan "Witje" kan ik het niet verwoorden. Wees blij dat sommige mensen (meestal belangenloos) zich willen inzetten om tochten in te richten. Voor de prijs van de inschrijving krijgen we meestal veel meer terug (uitgepijlt parcour, goede bevoorradingen, douches.)Wie liever een bloso route rijd en zegt dat die beter is, gewoon doen maar de ambiance van de tocht moet je dan zeker ook al missen. Wees dus tevree en heb een beetje respect voor de inrichters die hierin meestal veel tijd steken om ons een mooie hobby te laten uitoefenen.
Sorry dit moest me even van het hart.
Nog veel MTB genot aan allen.