07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Bazeken wrote:Kan iemand met zekerheid zeggen in welke richting de tour rijdt? wijzerzin of tegenwijzerzin?
Dus van Zottegem naar Houtem en dan naar Erpe-Mere.... of omgekeerd
idd omgekeerd, van houtem naar zottegem en etc...

Massini 8)
treker
Mountainbiker

Post by treker »

ik heb een vraag als men de toer start te erpe-mere voor de 70 of 100 km komt je dan terug te erpe-mere aan dank bij voorbaat
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

treker wrote:ik heb een vraag als men de toer start te erpe-mere voor de 70 of 100 km komt je dan terug te erpe-mere aan dank bij voorbaat
Jazeker vertrek en eindpunt zijn Erpe-Mere.
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

ok rock rider , hier een uurke geleden een volle laag gehad bliksem ,regen , hagel nie tedoen #-o #-o . Een half uur aan èèn stuk ,hopelijk nu droog. [-o< [-o< Juist mijn garage uitgekuist , woon op een hoogte maar toch prijs putje kon nie slikken #-o #-o regio brakel ,

water meserie meserie toch hopen op droog weer [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Frankie
Mountainbiker

Post by Frankie »

Iemand een idee van de hoogtemeters op die 100km? Valt dat wat te vergelijken met de 85km Herdermarathon (zwaarder of lichter?). Zal ook wat afhangen van het parcours zeker. Als't zo blijft onweren...
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Frankie wrote:Iemand een idee van de hoogtemeters op die 100km? Valt dat wat te vergelijken met de 85km Herdermarathon (zwaarder of lichter?). Zal ook wat afhangen van het parcours zeker. Als't zo blijft onweren...
Niet te onderschatten, maar ik durf met 100% zekerheid zeggen dat de 100 hier lichter zijn dan de 85 bij de Herders.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Lichterveldenaere wrote:
Frankie wrote:Iemand een idee van de hoogtemeters op die 100km? Valt dat wat te vergelijken met de 85km Herdermarathon (zwaarder of lichter?). Zal ook wat afhangen van het parcours zeker. Als't zo blijft onweren...
Niet te onderschatten, maar ik durf met 100% zekerheid zeggen dat de 100 hier lichter zijn dan de 85 bij de Herders.
kan ik alleen maar bevestigen .

Massini 8)
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

Massini wrote:
Lichterveldenaere wrote:
kan ik alleen maar bevestigen .

Massini 8)
Voor de 100 km traditioneel een 800 a 900 hm. Voor de 130 een 1400 hoogtemeters. Althans zou was het de laatste jaren ongeveer

In de club zijn er een paar GPS'ers. Dus de juiste cijfers en profiel volgen na de tocht.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik tel met mijne ciclosport 436 m ook eens mee.

Massini 8)
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Ik zal er ook bij zijn voor de 130 km, lees 121 km. :bounce: en zal starten in Zottegem.
2 jaar geleden had ik op de 100 km 900 hm en was het snikheet.
Ze geven alvast geen regen uit voor nu zaterdag!!! [-o<

Tot dan!
Post Reply