Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Da zie ik wel zitten, 'k zal wel een beetje bijtrainen kwestie dat ge u daar nie gaat vervelenMassini wrote:als ge zin hebt om samen te rijden ??? just for fun hé en de rest zien we daar wel wat de conditie geeft.s-biker gert wrote:'k ben ook aan't overwegen om hier de 75 te doen
Massini
Het hotel was al lang geboekt maar sinds het plotse overlijden van mijn schoonvader (bikepartner) een paar weken geleden zijn de meeste bikeplannen in het water gevallen, we waren eerst van plan alles te annuleren maar ik denk niet dat hij dat zou gewild hebben.
-
MC Annabelle
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro
Post by MC Annabelle »
Ik ben ook ingeschreven voor de 75km. Als het dit weekend meevalt met de regiotour, kunnen we opnieuw afspreken.s-biker gert wrote:Da zie ik wel zitten, 'k zal wel een beetje bijtrainen kwestie dat ge u daar nie gaat vervelenMassini wrote:als ge zin hebt om samen te rijden ??? just for fun hé en de rest zien we daar wel wat de conditie geeft.s-biker gert wrote:'k ben ook aan't overwegen om hier de 75 te doen
Massini![]()
.
Het hotel was al lang geboekt maar sinds het plotse overlijden van mijn schoonvader (bikepartner) een paar weken geleden zijn de meeste bikeplannen in het water gevallen, we waren eerst van plan alles te annuleren maar ik denk niet dat hij dat zou gewild hebben.
Mijn doel is vooral de 75km uit te rijden. Ik denk dat ik nog heel veel zal mogen trainen.