Hoe laat starten jullie ??????Daniel wrote:Den Flipper en ikzelf zullen ook van de partij zijn. We zijn van Sint-Pieters. In 10 min. met de fiets zijn we er.
29/03/08 Assebroek-Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- freelander1
- Mountainbiker
Re: Wij komen ook af.
Post by freelander1 »
- Herder Firmie
- Mountainbiker
- Herder Scubaluc
- Kerstman
- Rock Rider
- Mountainbiker
- supermotard
- Mountainbiker
Post by supermotard »
van uit Laarne komen wij al zeker met 2 man , beetsen training tegen de ronde van vlaanderen nietwaar 
TECHNISCHE STROKEN??
Klimmerke,
echt specifiek uitgetekende technische stukken zitten er niet, maar met het regenweer van de laatste dagen zal er op bepaalde gedeelten van de omloop al voor velen techniek genoeg nodig zijn om recht te blijven.
Maar als je bedoelt, balkjes ed... neen...
Kom toch maar af zulle, er zal VTT-plezier genoeg zijn...
echt specifiek uitgetekende technische stukken zitten er niet, maar met het regenweer van de laatste dagen zal er op bepaalde gedeelten van de omloop al voor velen techniek genoeg nodig zijn om recht te blijven.
Maar als je bedoelt, balkjes ed... neen...
Kom toch maar af zulle, er zal VTT-plezier genoeg zijn...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
@ jervanheg, scubaluc en Firmie, starten jullie samen? Misschien kunnen Kommil Foo en ikzelf aansluiten bij jullie? Zal er bij mij wel eentje aan een kalm tempo worden...
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
@Moustache en Rock Rider, momenteel zijn we van de club al met een man of zeven, rappe, minder rappe, en (nu spreek ik voor mezelfMoustache wrote:Als jullie om 8u30 starten zou ik ook graag aansluiten....Rock Rider wrote:@ jervanheg, scubaluc en Firmie, starten jullie samen? Misschien kunnen Kommil Foo en ikzelf aansluiten bij jullie? Zal er bij mij wel eentje aan een kalm tempo worden...